Gå til innhold

Jenter - hvordan viser du interesse?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Akkurat slik er jeg også. Og så føler jeg at det ligger tjukt utapå meg at jeg er interessert i ham siden jeg blir helt idiot.

Pinlig å reagere på denne måten, jeg er jo godt voksen, liksom :)

Og det er derfor dere er så forferdelig søte.

Men det gjør det ikke akkurat enklere for menn som er interessert i dere.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det er derfor dere er så forferdelig søte.

Men det gjør det ikke akkurat enklere for menn som er interessert i dere.

Nei, det skjønner jeg godt. ;)

Det bunner vel kanskje i dårlig selvtillit, og ideen om at han som er SÅ herlig ikke kan være interessert i lille meg. Men så har man en tanke om at man må jo gjøre ham oppmerksom på interessen også, sånn i tilfelle det skulle være gjensidig. Men så vil man beholde stoltheten oppe i alt (selv om det løpet antageligvis er kjørt for lenge siden..)

Rart man aldri blir trygg på dette der, samme hvor voksen man blir.... :forvirret:

• Liker 1
Skrevet

Ville vært ganske fort ute med å spørre om han/hun er singel.

Også ville jeg utnytten en hver sjanse for berøring og om det lar seg gjøre så sørget for å få igang litt lekeslåssing.

Det er morsomt å lekeslåss :ler:

Skrevet

Eg kikkar mykje,og ser gjerne vekk om vedkommande ser på meg. Verkar intr. i det han har å seie,diverre eg er for sjenert til å ta for mykje kontakt face to face, men kommenterar meir på FB på statusar og slikt (ikkje for mykje dog,men meir enn kva eg gjer med andre,sjå då vekk i frå bestevenninner).

Skrevet

Det er morsomt å lekeslåss :ler:

Ikke bare morsomt, men også effektivt :sjarmor:

Gjest IngvildSF
Skrevet (endret)

Går det utelukkende på at du er sjenert og nervøs?

Betyr dette at du aldri kommer i kontakt med gutter du liker uten at de tar kontakt med deg?

Det gjør nok det, ja. Jeg er grusomt redd for å bli avvist. Selvtilliten min tåler ikke det. I tillegg har jeg fått pes og blitt ertet hvis jeg har vist/fortalt til "venner" at jeg har et godt øye til noen, så det er en slags forsvarsmekanisme. Brent barn skyr ilden.

Skal jeg komme i kontakt med gutter, så må gutten ta kontakt med meg. Selv da kan det være vanskelig. Har veldig vanskelig for å la murene rives ned. Jeg vil, jeg vil, men jeg får det ikke til. Jeg har hatt èn kjæreste, og han sjarmerte meg i senk da jeg var 15. Han bestemte seg for at meg ville han ha, og sånn ble det. EDIT: Altså, det var gjensidig, jeg var forelsket i han.

Akkurat slik er jeg også. Og så føler jeg at det ligger tjukt utapå meg at jeg er interessert i ham siden jeg blir helt idiot.

Pinlig å reagere på denne måten, jeg er jo godt voksen, liksom :)

Det er grusomt. Sier meg enig i de andre innleggene dine her også. Hvorfor skulle noen være interessert i lille meg?

Endret av IngvildSF
Gjest Frk.Franzen
Skrevet (endret)

Jeg bruker blikket mitt, smiler og ler ekstra mye samt viser han generelt mer interesse i forhold til de andre som er der.

Endret av Frk.Franzen
Skrevet

Ikke bare morsomt, men også effektivt :sjarmor:

Joda, man bør ikke lekeslåss uten god grunn ;)

Gjest lillesiren
Skrevet

Hehe, jeg støtter faktisk Janus sin fremgangsmetode her;)

Skrevet

Hehe, jeg støtter faktisk Janus sin fremgangsmetode her;)

Selvfølgelig gjør du det.

Gjest Lincoln
Skrevet

Vel, er jeg interessert i noen, så prøver jeg å ikke vise interesse.

Eeeh, ikke så veldig. huh.png

Får vel heller bare anta at alle jenter er interessert i meg uansett hvor uinteresserte de virker. biggrin.png

Skrevet

Får vel heller bare anta at alle jenter er interessert i meg uansett hvor uinteresserte de virker. biggrin.png

Det er det eneste rette.

Og om du oppfører deg på denne måten uten å være kvalm og arrogant (smil og glimt i øyet), så vil en del jenter kunne oppfatte deg som rimelig sjarmerende.

;)

Skrevet (endret)

En av tingene jeg har lært både her og i den virkelige verden er at kvinner er ulike på mange måter inkludert hvordan de oppfører seg mot menn de liker.

Enkelte har enorm selvtillit og jakter deg ned som om du var en hyene på Serengetis åpne sletter, mens andre er supersjenerte, stille, blir usikre og i verste fall ignorerer deg.

Enkelte kvinner eller jenter om du vil, kan faktisk være ekstremt nervøse rundt en mann de liker. En venninne av meg kastet opp en gang før hun skulle møte en hun var interessert i. Slikt kan være vanskelig for en nervøs ung mann å forstå, men det er sant og det kan også være nyttig å ta med seg som et lite perspektiv.

....

Jeg er enig i dette. Derfor må dere ikke tro at vi forventer at dere skal sjekke oss opp, men vi tør rett og slett ikke å gå bort om vi synes han er veldig pen. Noen ganger må man jo om det skal skje noe, men sperra for å gå bort til han er ganske stor.

Om jeg er interessert ser jeg veldig mye bort på personen og følger bevegelsene hans samtidig som jeg prater med venner.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Når jeg er interessert i en mann så vet jeg stort sett hvor han er til en hver tid, jeg følger bevegelsene hans og jeg følger med hva han gjør, ser på o.l selv om jeg er opptatt med andre ting ;) Hvis vi kommer i snakk så vil jeg le mye følge med på hvordan han reagerer, ikke se så mye på ham, men se allikevel. (øyekontakt kan være skummelt ;) ) Jeg blir urolig i kroppen og vil tulle mer enn normalt og jeg (prøver å) oppføre meg som vanlig, og ikke vise interesse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...