Gjest Lincoln Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 (endret) Som mange andre gutter (?) har jeg ofte problemer med å skjønne når ei dame viser at hun er interessert i meg. Jeg opplever at dere ofte sender ut subtile signaler som dere forventer at vi skal plukke opp sånn helt uten videre Dette kan være på byen, men også i det daglige. Ofte får jeg høre fra venninner eller kompiser i etterkant at "hun der prøvde å få kontakt/var interessert" uten at jeg har klart å fatte det selv. Så mitt spørsmål til dere jenter er hvilke signaler og hint dere sender ut til gutter dere er interessert i. Hva gjør dere hvis dere ser en kjekk fyr på byen, og hva gjør dere hvis dere har en bekjent eller kollega dere vil bli bedre kjent med? Endret 20. august 2012 av Lincoln
Pialill Skrevet 20. august 2012 #2 Skrevet 20. august 2012 Jeg ser litt ekstra på ham, ekstra interessert i det han sier. Stiller mange spørsmål. Og ja, jeg ler mye mer enn jeg pleier jeg er shitty å flørte med karer jeg ikke vet om liker meg... hehe 1
Fri ulv Skrevet 20. august 2012 #4 Skrevet 20. august 2012 Kommer helt sikkert til å få endel kjeft for å poste denne listen, menmen "disclamer": Jeg er ikke en PUA, og styrer ikke noe med det heller. Jeg hadde nettopp samme problem som TS, å google indicators of interest hjalp meg *She reinitiates conversations when you stop talking *She giggles *She touches you *She tries to get rapport and build comfort with you *She looks back and glances at you repeatedly ever minute or so *She tosses her hair (to see if you will look) *If eye contact happens from a distance, she holds it for a second *She smiles at you *She stands nearby (proximity) *She interrupts your conversation from nearby or laughs at something you said *While walking by, she turns her body toward you or brushes against you *She says something to her friend and they both giggle *She asks you for a light or the time or in any way initiates a conversation *While you're talking to her group, she is particularly talkative (to get your attention) *She asks you for your name *She asks you your age (make her guess) *She compliments you *She is playful and tries to challenge you *She's disagreeing but laughing *She's punching your arm but laughing *She uses nicknames for you *She plays with her hair while talking to you *When she is sitting next to you her leg touches yours *She repeatedly touches you in any way *She asks if you have a girlfriend *She mentions your girlfriend without knowing if you actually have one *When she has to go to the bathroom, she comes back *She holds eye contact for longer periods of time when she speaks with you *She avoids mentioning her boyfriend *If it comes up that you like somthing, she mentions that she likes it, too, or needs someone to show her how to do it *When she says or does something, she looks at you to see your reaction *She looks at you from the side, to hide the fact that she's looking *She introduces you to friends *On your way out, she asks you where you are going (Invite her) *She returns your calls *She invents reasons to be near you, intereact with you, or have isolation with you Av disse her, så vil de jeg mener er vanligst være: *Rette/stryke/leke med håret - skjer ofte med en gang det sies noe som interesserer henne, feks at du nevner at du digger noe som hun er interessert i. *Fnising/overdreven smiling/latter av ting som ikke egentlig er sååå veldig morsomt. *Hun steller seg i nærheten av deg og gir deg et kort blikk = invitasjon på å starte en samtale. *Unngår å nevne kjæresten sin. Dersom overkroppen og/eller føttene hennes peker mot deg, er også dette en indikasjon. Dersom du legger merke til ca. 3 av disse, så kan du med rimelig sikkerhet anta interesse Her var en liste med konkrete tegn på interesse, vil råde deg til å lære deg å legge merke til lekingen med håret, overdreven fnising/smiling, om jenta er litt "tøff" vil hun også finne unnskyldninger for å berøre deg. Og sist, men absolutt ikke minst, så vil ofte øynene og smilet hennes lyse opp rundt deg. 1
Gjest Søgni Skrevet 20. august 2012 #5 Skrevet 20. august 2012 Hjelpe meg, Fri ulv, det var litt av en liste. Tror nesten du driver med PUA ubevisst :gjeiper: -- Jeg tror ikke jeg oppfører meg så veldig annerledes enn vanlig, i alle fall ikke bevisst. Er nok generelt mer interessert i sånt som å stille spørsmål, mer smilende og distré og mer tilbøyelig til å f.eks. si noe skikkelig dumt i stedet for noe halvveis intelligent. Jeg er ikke så god på det der, kan man vel kanskje si.
Vendelins Skrevet 21. august 2012 #6 Skrevet 21. august 2012 Jeg kikker.. Blikkontakt, for deretter å smile litt ekstra. 1
Gjest Janus Skrevet 21. august 2012 #7 Skrevet 21. august 2012 En av tingene jeg har lært både her og i den virkelige verden er at kvinner er ulike på mange måter inkludert hvordan de oppfører seg mot menn de liker. Enkelte har enorm selvtillit og jakter deg ned som om du var en hyene på Serengetis åpne sletter, mens andre er supersjenerte, stille, blir usikre og i verste fall ignorerer deg. Enkelte kvinner eller jenter om du vil, kan faktisk være ekstremt nervøse rundt en mann de liker. En venninne av meg kastet opp en gang før hun skulle møte en hun var interessert i. Slikt kan være vanskelig for en nervøs ung mann å forstå, men det er sant og det kan også være nyttig å ta med seg som et lite perspektiv. Ettersom kvinner er ulike på hvordan de viser interesse, så var løsningen for min del å begynne å gå utifra at alle jenter er interessert i meg på et eller annet nivå og uansett hva hun gjør, så er det et tegn på interesse. Om hun ser vekk så vil hun ha meg, men er sjenert. Ser hun på meg, så er det jo opplagt. Selv når hun kaster en øl etter meg og ringer politiet, så vet jeg innerst inne at interessen er der. Jeg er glad i mine vrangforestillinger. 1
Tufs Skrevet 21. august 2012 #8 Skrevet 21. august 2012 Setter meg gjerne inntil ham og prater. Jeg kan sikkert oppfattes som litt intens av meg, men ser liksom ikke noen grunn til å holde tilbake hvis begge er klare for litt nærmere kontakt. Er liksom litt ferdig med spill og koketteri og fjasing, og foretrekker å vite hva som er hva.
Gjest Lincoln Skrevet 21. august 2012 #9 Skrevet 21. august 2012 Det stråler av hele meg. Lilla stråler eller blå? Hadde satt pris på litt mer konkrete tilbakemeldinger enn som så. Som sagt så er det ikke så lett alltid å se usynlige stråler fra jenter som er interessert. Jenter er flinkere på det føler jeg.
solch Skrevet 21. august 2012 #10 Skrevet 21. august 2012 Lilla stråler eller blå? Hadde satt pris på litt mer konkrete tilbakemeldinger enn som så. Som sagt så er det ikke så lett alltid å se usynlige stråler fra jenter som er interessert. Jenter er flinkere på det føler jeg. Jeg smiler hele tiden, blir nervøs, kan begynne å skjelve faktisk, hjerte mitt slår sikkert så høyt at det kan høres, også babler jeg i ett sett. Eller jeg kan bli skikkelig stum fordi jeg ikke klarer å tenke. Det varierer litt. Men folk som kjenner meg fra før, merker fort om det er noen jeg liker, fordi jeg rett og slett ikke kan stoppe å smile rundt vedkommende, eller når jeg prater om vedkommende. Og øynene mine blir helt rare.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2012 #11 Skrevet 21. august 2012 When she has to go to the bathroom, she comes back Jeg håper da virkelig hun ikke forblir inne på toalettet. Anonym poster: 1f2ac272218454bcbcb3cd0db6362b51
AnonymBruker Skrevet 21. august 2012 #12 Skrevet 21. august 2012 Jeg håper da virkelig hun ikke forblir inne på toalettet. Anonym poster: 1f2ac272218454bcbcb3cd0db6362b51 Det var vel ment som at en jente som ikke er interessert vil unnskylde seg med å gå på do, men da ikke komme tilbake. Anonym poster: 359592f11b04e0fc4b929a42bf87f512
AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #13 Skrevet 23. august 2012 Oj. Kanskje jeg gir litt feil signaler til gutter? Tror jeg er ganske flørtende av meg. Drar meg gjennom håret og leker med det hele tiden. Fniser og ler mye, viser stor interesse og smiler stort når de snakker til meg... Men jeg er ikke så veldig fysisk da. Kan finne på å bokse ham i armen, men ikke sette meg oppi fanget og ta ham på skrittet liksom Anonym poster: 5e6b7e90f6349345dc0bc077c1ebcab3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #14 Skrevet 23. august 2012 Jeg ler mye av ting han sier ( utrolig nok så er det små ting som får meg til å le ) , jeg prøver å få øyekontakt. Jeg prøver å berøre han litt mens vi tuller.. Jeg er veeeeeldig interessert i det han har å si. Så tar jeg selvsagt kontakt om jeg liker han veldig godt.. Adder han på facebook om jeg ikke har han der, sender en liten melding osv ps. så flørter jeg utrooooolig mye.. Anonym poster: 17941bc4d0e98e6ded2212e3cdb85f8c
Skyld Skrevet 23. august 2012 #15 Skrevet 23. august 2012 (endret) Ville vært ganske fort ute med å spørre om han/hun er singel. Også ville jeg utnytten en hver sjanse for berøring og om det lar seg gjøre så sørget for å få igang litt lekeslåssing. Endret 24. august 2012 av Skyld
Flixa Skrevet 23. august 2012 #16 Skrevet 23. august 2012 Jeg er ganske håpløs på det der tror jeg. Jeg er nok flink til å få i gang samtalen, smiler og ler mye. Derimot blir jeg ofte nervøs hvis jeg liker fyren og kan si utrolig dumme ting Litt sånn Bridget Jones..
Gjest IngvildSF Skrevet 23. august 2012 #17 Skrevet 23. august 2012 Vel, er jeg interessert i noen, så prøver jeg å ikke vise interesse. Jeg tørr ikke rett og slett, men for de som kjenner meg er det som regel tydelig uansett. Tror jeg smiler og ler litt ekstra, mange stjålne blikk, men ser samtidig bort. Har opplevd at jeg ofte speiler kroppsholdningen hans. Klarer ikke stokke ordene riktig. Tror jeg lyser opp når jeg ser han. Veldig nøye på å ikke komme borti han. Det er slags evig kamp mellom vil-vise-interesse og tørr-ikke-vise-interesse.
Gjest Janus Skrevet 24. august 2012 #18 Skrevet 24. august 2012 Vel, er jeg interessert i noen, så prøver jeg å ikke vise interesse. Blir du noe klokere, Lincoln? Det er nettop dette her som er problemet. Alle jenter er ulike på hvordan de oppfører seg rundt en de liker og hvordan de viser interesse. Ingvild viser interesse ved å ikke vise interesse og hun er ikke alene. Derfor gir mitt første innlegg perfekt mening. Det du må fokusere på er hvem du liker og hvem du er tiltrekt av. Ikke tenk for henne. Om du sitter og venter på signaler, så kan du risikere å vente veldig lenge og også gå glipp av en søt jente som Ingvild.
Gjest Janus Skrevet 24. august 2012 #19 Skrevet 24. august 2012 Veldig nøye på å ikke komme borti han. Går det utelukkende på at du er sjenert og nervøs? Betyr dette at du aldri kommer i kontakt med gutter du liker uten at de tar kontakt med deg?
Petra75 Skrevet 24. august 2012 #20 Skrevet 24. august 2012 Vel, er jeg interessert i noen, så prøver jeg å ikke vise interesse. Jeg tørr ikke rett og slett, men for de som kjenner meg er det som regel tydelig uansett. Tror jeg smiler og ler litt ekstra, mange stjålne blikk, men ser samtidig bort. Har opplevd at jeg ofte speiler kroppsholdningen hans. Klarer ikke stokke ordene riktig. Tror jeg lyser opp når jeg ser han. Veldig nøye på å ikke komme borti han. Det er slags evig kamp mellom vil-vise-interesse og tørr-ikke-vise-interesse. Akkurat slik er jeg også. Og så føler jeg at det ligger tjukt utapå meg at jeg er interessert i ham siden jeg blir helt idiot. Pinlig å reagere på denne måten, jeg er jo godt voksen, liksom 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå