Gå til innhold

Hurra, jeg har funnet kjolen min!

Anbefalte innlegg

Gjest Muslingen
Skrevet

Fikk kjolen (avataren min) hjem til prøving, to størrelser for stor. Den var råflott i virkeligheten, og jeg har bestilt den i i rett størrelse. :-) Er 13 ukers leveringstid, så nå blir jeg gående å vente med nerver...hva hvis kjolen ikke passer så godt som jeg tror... Hva hvis det blir kluss med leveringstida og jeg står der uten kjole på den store dagen.... :o

Har hodet fullt av skrekkscenarioer nå....samtidig som jeg er skikkelig gira fordi jeg fant kjolen min!!!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ja, husker diskusjonene ang. kjolen din!! Super-glad på dine vegne altså. Så flott at den "passet". Den blir sikkert nydelig i rett størrelse. Noen sting her og der må man jo alltid regne med :-)

Skrevet

Så flot at kjolen var fin på deg!

Den kommer helt sikkert i tide, og blir super fin i rett størrelse.

Gjest Muslingen
Skrevet

http://www.dzage.co.uk/BigRangeImage.php?I=D9022

Her er kjolen min. Damen på salongen er veldig snill, hun bestiller tre kjoler. En i str 38, en i 40 og en i 42. Så en av de er nødt til å passe. Jeg skal reise til Bodø når hun har fått den til salongen. Gleder meg som en unge til julaften!

Skrevet

Vet du hva den heter? Hvilket merke?

Lignet veldig på min kjole :-)

Gjest Muslingen
Skrevet

Hei Ibe!

Kjolen er av merket D'Zage, var en slik merkelapp inne i kjolen iallefall. Så på nettsida til D'Zage, og der er ikke navn på kjolen, bare nummer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...