Gjest Muslingen Skrevet 18. februar 2004 #1 Skrevet 18. februar 2004 Fikk kjolen (avataren min) hjem til prøving, to størrelser for stor. Den var råflott i virkeligheten, og jeg har bestilt den i i rett størrelse. :-) Er 13 ukers leveringstid, så nå blir jeg gående å vente med nerver...hva hvis kjolen ikke passer så godt som jeg tror... Hva hvis det blir kluss med leveringstida og jeg står der uten kjole på den store dagen.... :o Har hodet fullt av skrekkscenarioer nå....samtidig som jeg er skikkelig gira fordi jeg fant kjolen min!!!! :-)
Lullu Skrevet 18. februar 2004 #2 Skrevet 18. februar 2004 Hei! Ja, husker diskusjonene ang. kjolen din!! Super-glad på dine vegne altså. Så flott at den "passet". Den blir sikkert nydelig i rett størrelse. Noen sting her og der må man jo alltid regne med :-)
Gjest MrsL Skrevet 18. februar 2004 #3 Skrevet 18. februar 2004 Har du ett større bilde av kjolen din?
Vimsevips Skrevet 18. februar 2004 #4 Skrevet 18. februar 2004 Så flot at kjolen var fin på deg! Den kommer helt sikkert i tide, og blir super fin i rett størrelse.
Gjest Muslingen Skrevet 18. februar 2004 #5 Skrevet 18. februar 2004 http://www.dzage.co.uk/BigRangeImage.php?I=D9022 Her er kjolen min. Damen på salongen er veldig snill, hun bestiller tre kjoler. En i str 38, en i 40 og en i 42. Så en av de er nødt til å passe. Jeg skal reise til Bodø når hun har fått den til salongen. Gleder meg som en unge til julaften!
Gjest MrsL Skrevet 18. februar 2004 #6 Skrevet 18. februar 2004 Vet du hva den heter? Hvilket merke? Lignet veldig på min kjole :-)
Gjest Muslingen Skrevet 18. februar 2004 #7 Skrevet 18. februar 2004 Hei Ibe! Kjolen er av merket D'Zage, var en slik merkelapp inne i kjolen iallefall. Så på nettsida til D'Zage, og der er ikke navn på kjolen, bare nummer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå