Gå til innhold

7th heaven


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes denne serien er så søt,selvom den b egynner å bli noen år. Tanker?

Anonym poster: d4bee50652783884848be535a56ec4ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg blir den litt for søt, som å spise 20 cupcakes etter hverandre. Jeg likte den før i tiden, men nå må jeg rett og slett bytte kanal om den kommer på, det blir for mye sukker, men jeg kan godt like serier som er noen år gammel som NYPD blue og ally mcbeal. Men som sagt, den naive handlingen i 7th haven er ikke helt meg. Dog finnes sikkert flere som liker serien, reprisene av den vises sikkert ikke for ingenting

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk.Franzen

Syns det var greit å se på den serien da det var stille på gatekjøkkenet jeg jobbet på. Tviler på at jeg ville sett på den serien hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå får dere gi dere, tilogmed presten sjøl er heitere enn mannen til Lucy. Han er liksom så kald og glatt og slesk, det er bare noe med han som er litt creepy, synes jeg. (Kan det for eksempel være at han spiller i 7th heaven? :gjeiper: )

Ok, det er mulig TS ikke ville ha en diskusjon om mennene i 7th heaven, så jeg skal gi meg her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serien er jo totalt søppel. Hver eneste episode skal de tre sin moral ned over ørene på dem som ser.

I en episode tok de for seg rap-musikk. Om en hørte på slik så ble en kriminell helt automatisk. Heldigvis så klarte de å redde en stakkars sjel i fra denne djevelske musikkformen, og da kom jo selvsagt personen seg ut av det kriminelle miljøet han var i, bare ved å høre på en annen type musikk.

Slik er hver eneste episode, men alle er ikke like gale. At noen velger å se på dette kan jeg ikke fatte å begripe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes denne serien er så søt,selvom den b egynner å bli noen år. Tanker?

Anonym poster: d4bee50652783884848be535a56ec4ab

Hva i helsikeland er det de bedriver i den her serien med å framstille det som idylliskt, kristent familieliv med forbilledlig moral, at man som søsken hele veien skal dekke for hverandre, ljuge og bortforklare hver minste lille ting i hverdagen sin, i frykt for foreldrenes reaksjoner og konsekvensene dette måtte ha for en selv?

Det er mine tanker om den serien der.

Endret av Maruu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...