Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi er tre jenter (ja, ok, voksne damer) som skal på tur til varmere strøk i mai. Men hvor skal vi? Kreta? Kypros? Andre steder? Tyrkia er muligens også et alternativ, men ikke i første omgang.

Vi vil ha et hotell med stort, fint basseng. Hotellet må være nær stranda og det må være gode, og helst ikke så dyre, shoppingmuligheter i nærheten. Spa er overhodet ikke noe must. Er det noen som har noe å foreslå? Kom gjerne med begrunnelser til forslagene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, tenkte dere reise hvor dere hadde planer om å slappe av osv? eller har dere tenkt dere ut på byen osv?

Ayia napa i kypros er helt fantastisk om du finner et godt hotell i byen hvor det verken er langt til strand (nissi beach - helt fantastisk strand!!) eller shopping. Det er også mulig å leie scootere der nede :-)

Personlig syntes jeg Spania bare var helt fantastisk. Om jeg skal velge mellom spania og Ayia napa, så blir det helt klart Spania. Jeg var hos en venninne i spania, i Albir. Et helt utrolig koselig sted hvor jeg virkelig følte meg vel. Dit skal jeg igjen..! dog er det ikke sandstrender der.

Er ikke langt unna Benidorm hvis dere hadde tenkt dere ut :-) Benidorm er et helt vanvittig morsomt sted å være ute, og totalt anderledes fra ayia napa. Folk kler seg gjerne ut der nede og har på morsomme parykker osv :-) I benidorm er folk ute etter å ha det gøy, og det er folk der i alle aldersgrupper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...