Gjest Stille vann Skrevet 20. august 2012 #21 Skrevet 20. august 2012 Jeg hadde tatt det som et kompliment og blitt glad. Og muligens en smule opphisset..... 1
smilo Skrevet 20. august 2012 #22 Skrevet 20. august 2012 TS Men da hadde du kansje heller ikke klemt og tatt så mye på han heller Glad alle er positive, jeg kan ikke hjelpe for det ettersom kroppen bare reagerer så snart hun kommer bort og legger armene rundt meg og jeg kjenner duften av parfymen hennes, det er som om du skrur på en knapp Anonym poster: bbf65597c4245023a3a01672397588eb Nei nemlig
Gjest Janus Skrevet 21. august 2012 #23 Skrevet 21. august 2012 Dette er helt normalt når man er sammen med en jente man LIKER. Neste gang det skjer kan du ta hånden hennes og legge den utenpå buksen din. Se henne dypt i øynene og gi henne et smil. Dette er ikke en del av deg som du skal skjule eller skamme deg over. 3
Gjest Mysticgirl Skrevet 21. august 2012 #24 Skrevet 21. august 2012 Mmmm, det er bare deilig og kjenne at han tenner 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2012 #25 Skrevet 21. august 2012 Dette er helt normalt når man er sammen med en jente man LIKER. Neste gang det skjer kan du ta hånden hennes og legge den utenpå buksen din. Se henne dypt i øynene og gi henne et smil. Dette er ikke en del av deg som du skal skjule eller skamme deg over. ADVARSEL!! Dårlig idé!! Been there, done that! Man skal være VELDIG sikker på hvor man har dama hen før man gjør det, for det der gir bare 1 av 2 mulige utfall, og ingen ting på halvveien. Enten blir dama glad og sannsynligvis litt tent, eller så skremmer man omtrent livet av henne fordi hun ikke er klar for sånt ennå, og/eller har en mye mere prinsesseromantisk forestilling om hvordan sexuell omgang skal innledes. Å bare flytte hånda hennes ned i skrittet sitt på den måten der, er som å spille en slags høyrisikoform for lykkehjul! Enten vinner man jackpot og får full pakke, eller så skremmer man vekk dama for godt, og sørger for å miste absolutt alt man har av ansikt når hun forteller til venninnene sine, og felles bekjente, kanskje til og med familien sin hva som skjedde. Før eller siden når ryktet frem til ens egen familie... og da har man egentlig mest lyst til å bare grave seg så langt ned i jorda som man kommer, og bli der!! Anonym poster: 4d56ccad88c2bff8011d5ee9e3ba3dec 1
Gjest BM2 Skrevet 21. august 2012 #26 Skrevet 21. august 2012 ADVARSEL!! Dårlig idé!! Been there, done that! Man skal være VELDIG sikker på hvor man har dama hen før man gjør det, for det der gir bare 1 av 2 mulige utfall, og ingen ting på halvveien. Enten blir dama glad og sannsynligvis litt tent, eller så skremmer man omtrent livet av henne fordi hun ikke er klar for sånt ennå, og/eller har en mye mere prinsesseromantisk forestilling om hvordan sexuell omgang skal innledes. Å bare flytte hånda hennes ned i skrittet sitt på den måten der, er som å spille en slags høyrisikoform for lykkehjul! Enten vinner man jackpot og får full pakke, eller så skremmer man vekk dama for godt, og sørger for å miste absolutt alt man har av ansikt når hun forteller til venninnene sine, og felles bekjente, kanskje til og med familien sin hva som skjedde. Før eller siden når ryktet frem til ens egen familie... og da har man egentlig mest lyst til å bare grave seg så langt ned i jorda som man kommer, og bli der!! Anonym poster: 4d56ccad88c2bff8011d5ee9e3ba3dec Blir hun skremt så er hun ikke noe å samle på. Med andre ord, du kan kun vinne.
Gjest Morteno Skrevet 21. august 2012 #27 Skrevet 21. august 2012 Hvis kjæresten bare ser på meg på en spesiell måte så kan det fort skje saker og ting Et kyss er også nok. Nesten slitsomt å være så kåt hele tiden.
MaiTai Skrevet 21. august 2012 #28 Skrevet 21. august 2012 Blir hun skremt så er hun ikke noe å samle på. Med andre ord, du kan kun vinne. Uenig! Jeg kunne fort ha litt "skremt", eller rett og slett avtent av en sånn handling, spesielt hvis jeg ikke er klar for å ha sex med fyren. Kanskje ikke mens jeg er i et forhold, eller er med en fyr bare pga sex, men jeg ville ikke at den første gangen min med min nye kjæreste skulle startet på den måten. Jenter har en tendens til å ville at den første gangen med en person man virkelig liker skal være spesiell. Ikke å få lagt hånda si i skrittet på fyren, mens han forventer at DET er et slags forspill...men å vise dama at du ble kåt på andre måter, som å berøre tilbake osv, og kåte henne litt opp først, det stemmer jeg heller for. Det er ikke noe å være flau over, men enig at man burde trå litt varsomt, det er ikke alle som er klar for å få ting sånn i fanget ;-)
Heartless Skrevet 21. august 2012 #29 Skrevet 21. august 2012 Hadde jeg ikke sett noe problem med, bare ett kompliment
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå