Gå til innhold

Unnskyld lille venn...


Gjest k0skenk0rva

Anbefalte innlegg

Gjest Raggariddim

En gang leste jeg en om et par som var nødt til å ta abort, der mannen sa dette for å trøste sin kone: tenk på at barnet ikke er borte. Det måtte bare vente litt lengre i himmelen før det kommer tilbake til oss... Jeg syns det var vakre ord, og tenkte de kanskje ville hjelpe deg nå som jeg snublet over det du hadde skrevet.. Varme tanker om en fin fremtid til deg :)

Åh! Det var virkelig vakkert :hjerte: Trur noe sånt som dette jeg trengte å høre :)

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er en trøstende tanke at det barnet eller de barna man får seinere kanskje ikke ville kommet til verden ellers. Som et tidligere innlegg her også tar opp. Alle valg og alle vanskeligheter vi gjennomgår er en del av den veien vi går. Som igjen fører oss til nye opplevelser.

Tror mye blir bedre også den dagen da begge kjønn kan bruke medisinske prevansjonsmidler. Unner inge å måtte ta det valget

Endret av Guybrush
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer meg bedre uten :)

det å skulle sitte å fortelle en helt ukjent person, brette fram om livet mitt til, nei, det blir feil.

Hører alle sir at det er så bra men jeg klarer meg utmerket uten. Selv på tunge dager. Tyr meg heller til trøst hos samboer og hunden :)

Det innbilte jeg meg i mange år også... Helt til jeg møtte veggen totalt.

Anonym poster: 33558f904239a5630259c8c115dcb6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raggariddim

Det innbilte jeg meg i mange år også... Helt til jeg møtte veggen totalt.

Anonym poster: 33558f904239a5630259c8c115dcb6a3

For øyeblikket greier jeg meg fint uten noen form for psykolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raggariddim

Hadde en hel del graviditets symptomer nå i ca 2 uker, kvalme, stikking i underlivet, i brystvortene, trøtt, kald, skulle hatt mensen for 1,5uke siden.. Så tok en test idag, jo negativ! so crushed... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...