Gjest Raggariddim Skrevet 31. august 2012 #21 Del Skrevet 31. august 2012 En gang leste jeg en om et par som var nødt til å ta abort, der mannen sa dette for å trøste sin kone: tenk på at barnet ikke er borte. Det måtte bare vente litt lengre i himmelen før det kommer tilbake til oss... Jeg syns det var vakre ord, og tenkte de kanskje ville hjelpe deg nå som jeg snublet over det du hadde skrevet.. Varme tanker om en fin fremtid til deg Åh! Det var virkelig vakkert Trur noe sånt som dette jeg trengte å høre Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 31. august 2012 #22 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Synes det er en trøstende tanke at det barnet eller de barna man får seinere kanskje ikke ville kommet til verden ellers. Som et tidligere innlegg her også tar opp. Alle valg og alle vanskeligheter vi gjennomgår er en del av den veien vi går. Som igjen fører oss til nye opplevelser. Tror mye blir bedre også den dagen da begge kjønn kan bruke medisinske prevansjonsmidler. Unner inge å måtte ta det valget Endret 31. august 2012 av Guybrush 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2012 #23 Del Skrevet 31. august 2012 Jeg klarer meg bedre uten det å skulle sitte å fortelle en helt ukjent person, brette fram om livet mitt til, nei, det blir feil. Hører alle sir at det er så bra men jeg klarer meg utmerket uten. Selv på tunge dager. Tyr meg heller til trøst hos samboer og hunden Det innbilte jeg meg i mange år også... Helt til jeg møtte veggen totalt. Anonym poster: 33558f904239a5630259c8c115dcb6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggariddim Skrevet 31. august 2012 #24 Del Skrevet 31. august 2012 Det innbilte jeg meg i mange år også... Helt til jeg møtte veggen totalt. Anonym poster: 33558f904239a5630259c8c115dcb6a3 For øyeblikket greier jeg meg fint uten noen form for psykolog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggariddim Skrevet 5. september 2012 #25 Del Skrevet 5. september 2012 Hadde en hel del graviditets symptomer nå i ca 2 uker, kvalme, stikking i underlivet, i brystvortene, trøtt, kald, skulle hatt mensen for 1,5uke siden.. Så tok en test idag, jo negativ! so crushed... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå