Gjest Bobler Skrevet 19. august 2012 #1 Skrevet 19. august 2012 Noen som har vært på det tidligere? Er det verdt pengene? Tenkte å ta en tur for å ta litt bilder ogsånt, men koster oss jo 450kr å være der. link
iev Skrevet 19. august 2012 #2 Skrevet 19. august 2012 Jeg var liten når jeg var der tror jeg, så husker ikke. Men når jeg var liten, så syntes jeg i hvertfall det var gøy! Nå vet jeg ikke om det var det samme greiene som du linket til. Hvis du skal ha med familien, så er det nok verdt det :-) men 450kr syntes jeg kanskje var i det drøyeste laget..?
Gjest Bobler Skrevet 20. august 2012 #3 Skrevet 20. august 2012 Jeg var liten når jeg var der tror jeg, så husker ikke. Men når jeg var liten, så syntes jeg i hvertfall det var gøy! Nå vet jeg ikke om det var det samme greiene som du linket til. Hvis du skal ha med familien, så er det nok verdt det :-) men 450kr syntes jeg kanskje var i det drøyeste laget..? Tenkte bare å dra med gubben, 450 er for begge to + parkering. Men kjipe penger hvis det ikke er noe særlig.
Solsenga Skrevet 20. august 2012 #4 Skrevet 20. august 2012 Jeg finnes ikke interessert i fly, men var der sist gang og syntes det var gøy! Men nå var jeg sammen med en som har fløyet der og kjenner mange, vet ikke om det har noe å si... Er været bra, så er det verdt turen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå