AnonymBruker Skrevet 19. august 2012 #1 Skrevet 19. august 2012 Det har seg sånn at jeg savner sex og nærhet. Akkurat nå burde jeg heller ikke ha en kjæreste, både fordi jeg har relativt små barn og fordi jeg har mye å gjøre for tiden (les: de neste par årene eller mer). Å ha en kjæreste akkurat nå ville ikke vært rettferdig for den som skulle vært kjæresten min for jeg ville ikke hatt tid til å gi ham det han fortjener av meg. Men jeg synes det er direkte trasig å ikke ha sex og ikke ha noen å kose med. Og denne "tørken" gjør at jeg har lett for å ende opp med tilfeldige menn hvis jeg får for mye å drikke. Det har skjedd to ganger de siste to årene, og den første av disse to kunne jeg godt vært foruten. Det er jo egentlig ikke fyllesex jeg vil ha, jeg vil ha sex der jeg er ordentlig tilstede. Den andre ONSen var en fin opplevelse, og jeg har hatt litt kontakt med ham etterpå. Han ønsker ikke å gå inn i noe forhold med ei som har barn, men jeg har sagt til ham at det ikke trenger å være noe seriøst mellom oss (gjensidig utnyttelse bare ). Vi bor et stykke unna hverandre og jeg har derfor sagt at han kan ta kontakt dersom han kommer dit jeg bor. Det er ikke sikkert han gjør det selvfølgelig. Men dette satte i gang litt tanker hos meg. Jeg har begynt å lure på om jeg kanskje skal gå inn for å få en pulekompis. Jeg har ONS nr 2 i bakhodet, men går det månedsvis uten at jeg hører noe så lurer jeg på å forsøke å finne en annen. Men jeg vil gjerne ha litt synspunkter rundt hele greia. Det er ikke noe jeg går rundt å forteller til vennene mine så.. Er jeg riv ruskende gal? Hvor kan jeg evt finne en mann som egner seg som pulekompis? (Har vært og snoket på noen sextreff sider, men blir litt skremt når folk bruket kjønnsorganet som profilbilde..) Anonym poster: beff08f642139719cdfca76a46c37419 1
Heartless Skrevet 19. august 2012 #2 Skrevet 19. august 2012 Jeg vet ikke hvordan andre har gjort det, men min pulekompis er en jeg har kjent lenge tror det for min del har noe med tryggheten å gjøre... Sextreff sider? jeg vet ikke jeg, finnes kanskje andre måter å finne en på? Men hva vet jeg, jeg tok en relativt enkel en
smilo Skrevet 19. august 2012 #3 Skrevet 19. august 2012 Jeg har også en jeg kjente fra før. Vi har begge barn og et forhold mellom oss er ikke aktuelt på nåværende tidspunkt. Hva om kan skje om 5 år aner jeg ikke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå