Gå til innhold

Avlive kattunger

Fremhevede innlegg

Gjest BettyBoop
Skrevet

Ser ikke helt problemet jeg heller. Vil ikke akkurat kalle det dyremishandling.

det er ikke mishandling å drukne noen?
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forpulte ynkelige jævelfolk!! Skulle selv blitt druknet i en bøtte!

• Liker 2
Skrevet

RING DYRLEGEN. FÅ EN TIME TIL STERLISERING / KASTRERING OG PRØV Å FÅ GITT BORT DE SØTE SMÅ DU HAR . HVIS IKKE SKAL JEG PASSE PÅ Å FINNE UT HVEM DU ER Å LA POLITIET TA HÅND OM DEG

Tror dessverre bare politiet hadde ledd av deg, her til lands kan man behandle dyr akkurat som man lyster. Det verste som kan skje er at dyremishandleren får en liten bot.

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Tror dessverre bare politiet hadde ledd av deg, her til lands kan man behandle dyr akkurat som man lyster. Det verste som kan skje er at dyremishandleren får en liten bot.

Ja? Og derfor skal man bare la mishandlere styre på? og så skal man bare la være å foreta seg noe? Ting blir iallefall ikke bedre av det. Endret av BettyBoop
  • Liker 2
Skrevet

Hallo ?! Unnskyld meg altså , men da kunne dyrene blitt frattat denne grusomme eieren , og de hadde vært under oppsyn om det ble noe mer en annen gang.

Man kan ikke gi opp selvom rettsystemet og slikt er som det er.. Tenk !

Skrevet

Tar jeg fullstendig feil, men er det mulig å utføre en abort og sterilisering på pusen i et og samme inngrep? Mener å ha hørt noe slikt. I så fall, så er jo det et bedre alternativ enn å sette uplanlagte kattunger til verden :sjenert:

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Tar jeg fullstendig feil, men er det mulig å utføre en abort og sterilisering på pusen i et og samme inngrep? Mener å ha hørt noe slikt. I så fall, så er jo det et bedre alternativ enn å sette uplanlagte kattunger til verden :sjenert:

Ja det vil jeg tro skulle gå an. har hørt om at noen har gjort det.

Gjest Blubberella
Skrevet

Ja det er absolutt mulig. Flere burde benytte seg av denne muligheten når uhellet er ute.

Skrevet

Er veldig spent på å høre hva du da betegner som dyremishandling hvis dette tilfellet ikke er det!?

Gjest Lille-pus
Skrevet

Må bare bekrefte Ylvina; Det går som gull !

• Liker 1
Gjest gjest17
Skrevet

Uff, stakkars pusen. Sier vel i grunn litt om TS, som åpenbart er litt korttenkt. Trash.

Skrevet (endret)

Vi gjorde en kardinaltabbe en gang den gamle katten min var 8, vi hadde glemt å gi henne p-piller, så hun ble drektig, og selvfølgelig gikk det skikkelig ille for kattungene rett før fødselen, fordi 5 av 7 kattunger døde , så katten min måtte opereres og fjerne livmoren.

de to gjennværende flasket vi opp og gav navnene Mons og Marit, vi var egentlig heldig, fordi vi tok de med på hytten en sommer da den vennlige gårdbrukeren som er vår nærmeste hyttenabo kom og adopterte kattungene med en gang:)

Så vi hadde egentlig flaks,:) de endte opp som gårdskatter:) så de ofte når jeg var og lekte med bondens barn i feriene:)

Endret av Anciol
Skrevet

Vi gjorde en kardinaltabbe en gang den gamle katten min var 8, vi hadde glemt å gi henne p-piller, så hun ble drektig, og selvfølgelig gikk det skikkelig ille for kattungene rett før fødselen, fordi 5 av 7 kattunger døde , så katten min måtte opereres og fjerne livmoren.

de to gjennværende flasket vi opp og gav navnene Mons og Marit, vi var egentlig heldig, fordi vi tok de med på hytten en sommer da den vennlige gårdbrukeren som er vår nærmeste hyttenabo kom og adopterte kattungene med en gang:)

Så vi hadde egentlig flaks, :) de endte opp som gårdskatter:) så de ofte når jeg var og lekte med bondens barn i feriene:)

Ble de kastret av bonden da? eller fikk de barn med hverandre? jeg gjetter på det siste...

Anonym poster: 73fa9ed445812c11f0f3c638f6b7bedc

• Liker 1
Skrevet

ja bonden tok de til dyrlege og fikk de kastrert og sterilisert. Så de fikk aldri avkom.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...