Gå til innhold

Hysteriske Kjerringer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen andre her som reagerer negativt på hysteriske kjerringer som tror de eier alt og alle? Virker som mange av de har nazistene som sitt forbilde, og prøver å etterligne de. De traver rundt å er så store i kjeften.

Anonym poster: b6c4fa7b39fa805c45e786f125ed5093

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"ok".

• Liker 1
Skrevet

Det jeg har reagert på ,er alle disse hater kvinnfolk-trådene som har dukket opp i det siste.

• Liker 5
Skrevet

Noen andre her som reagerer negativt på hysteriske kjerringer som tror de eier alt og alle? Virker som mange av de har nazistene som sitt forbilde, og prøver å etterligne de. De traver rundt å er så store i kjeften.

Anonym poster: b6c4fa7b39fa805c45e786f125ed5093

Dette gidder jeg ikke å la meg provosere av.

Kan du ikke heller støvsuge hjemme, og kaste alle de tomme grandiosakartongene?

• Liker 2
Skrevet

jeg har faktisk lyst på grandiosa. jeg må være syk.

hva tror du, TS?

Skrevet

Det jeg har reagert på ,er alle disse hater kvinnfolk-trådene som har dukket opp i det siste.

Har et inntrykk av at det er høysesong.

Skrevet

De er sikkert bare særs misunnelige på alle de vakre, lettkledde kvinnene som dukker opp om sommeren, som de vet de aldri i verden noensinne kan få.

Skrevet

jeg har faktisk lyst på grandiosa. jeg må være syk.

hva tror du, TS?

Bare du kaster den tomme esken når du har spist, må det vel være greit. Men jeg skjønner ikke hvorfor du har lyst på grandiosa. Er du nazist?

Skrevet

Bare du kaster den tomme esken når du har spist, må det vel være greit. Men jeg skjønner ikke hvorfor du har lyst på grandiosa. Er du nazist?

Nei, ikke gjør det. Gjør oss en tjeneste og overlat det til TS slik at han har noe bedre å beskjeftige seg med enn å lage enda flere kvinnehatetråder på KG.

• Liker 1
Skrevet

Jeg aner ikke :( håper det går over. sukk sukk.

Skrevet

Du har sikkert bare spist noe du ikke tålte, Jack. Det er derfor du plutselig føler deg som en feministisk nazi-kommunist. Hvis du dropper hvedemel og sukker, går det sikkert bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...