reloktu Skrevet 17. februar 2004 #1 Skrevet 17. februar 2004 Jeg går med en drøm om å stå hvit brud,men har ikke fått noe frieri enda.Synes selv det er på tide når det er tre unger og mange år siden vi traff hverandre første gang.Det sies det at vi kvinner kan fri bare ved skuddår,så jeg må benytte sjansen.Noen gode forslag?
*Lene* Skrevet 18. februar 2004 #2 Skrevet 18. februar 2004 Hvorfor ikke rett og slett å gå ned på knærne og fri som en "mann" ? Hehe.. Eller ordne med barnevakt, og lage til en superkoselig kveld, for bare dere 2? Kanskje litt vel tradisjonelt men :-) Lykke til
Engel Skrevet 18. februar 2004 #3 Skrevet 18. februar 2004 Du kan fri absolutt når som helst! Ikke bare på skuddårsdagen! Men når det er sagt så ville jeg gi han en hyggelig dag, hvor dere gjør noe han liker å gjøre (hva slags fritidsinteresser har han?) Avslutt med en romantisk middag og fri under desserten.... Da er du garantert at han er i godt humør.....
Jens Skrevet 18. februar 2004 #4 Skrevet 18. februar 2004 har du hintet om att du vil gifte deg?Syns mannen skal fri, så kan du ikke snakke med ham?
reloktu Skrevet 18. februar 2004 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2004 har du hintet om att du vil gifte deg?Syns mannen skal fri' date=' så kan du ikke snakke med ham?[/quote']Har hintet i mange år. Han har også lyst å gifte seg,men kommer liksom ikke lengre.Jeg har også den oppfattningen at det er mannen som skal fri,men når det ikke blir sånn vill jeg fri med stor stil.
Gjest Lompa Skrevet 18. februar 2004 #6 Skrevet 18. februar 2004 Kan du ikke spørre hva han synes om at kvinnen frir? Sånn rent generelt? Og la det skinne igjennom at du har vurdert å fri selv? DA får han "ræva i gir"...
Gjest Tabby Skrevet 18. februar 2004 #7 Skrevet 18. februar 2004 Vel tips til frieri kan du finne her, og [url=http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=49595&highlight=damer+fri)her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå