Gå til innhold

Hvordan skal jeg fri...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går med en drøm om å stå hvit brud,men har ikke fått noe frieri enda.Synes selv det er på tide når det er tre unger og mange år siden vi traff hverandre første gang.Det sies det at vi kvinner kan fri bare ved skuddår,så jeg må benytte sjansen.Noen gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke rett og slett å gå ned på knærne og fri som en "mann" ? Hehe.. Eller ordne med barnevakt, og lage til en superkoselig kveld, for bare dere 2? Kanskje litt vel tradisjonelt men :-)

Lykke til :)

Skrevet

Du kan fri absolutt når som helst! Ikke bare på skuddårsdagen! Men når det er sagt så ville jeg gi han en hyggelig dag, hvor dere gjør noe han liker å gjøre (hva slags fritidsinteresser har han?) Avslutt med en romantisk middag og fri under desserten.... Da er du garantert at han er i godt humør..... :wink:

Skrevet

har du hintet om att du vil gifte deg?Syns mannen skal fri, så kan du ikke snakke med ham?

Skrevet
har du hintet om att du vil gifte deg?Syns mannen skal fri' date=' så kan du ikke snakke med ham?[/quote']Har hintet i mange år. Han har også lyst å gifte seg,men kommer liksom ikke lengre.Jeg har også den oppfattningen at det er mannen som skal fri,men når det ikke blir sånn vill jeg fri med stor stil. :)
Skrevet

Kan du ikke spørre hva han synes om at kvinnen frir? Sånn rent generelt? Og la det skinne igjennom at du har vurdert å fri selv? DA får han "ræva i gir"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...