Gå til innhold

Vil knulle ham

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har akkurat begynt å studere. Jeg er 20år.

I klassen min har det begynt en gutt, og denne gutten er helt hærlig. Han kan alt, er omsorgsfull mot alle (og spesielt de svakeste), virker selvsikker og er i tillegg over middels kjekk. Han ser rett igjennom meg når vi snakker, han skjønner alt, og "biter" ikke på små forsøk på tilnærmelser fra meg. Han har kjæreste, og prater varmt om henne stadig vekk.

Hvorfor er han så fantastisk?? Og hvorfor biter han ikke på flørten min? Er det fordi han virkelig er tro mot kjæresten? anligvis løper gutta etter når jeg vifter med rompa. :P

Burde jeg drite i å prøve meg på ham, siden han har kjæreste? Jeg sliter jo litt med å styre meg da. Denne mannen er jo helt magnetisk

Anonym poster: a74e0063da12c833ccf07a341fe1575f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, hold vaginan i buksa. Mannen er opptatt.

Anonym poster: eda1563ebb1d5fb1b1da144cbba1c48d

• Liker 10
Skrevet

Hør på missy elliot med you dont know ,så kan du høre svare i den sangen ...herregud!

Gjest Raindrops
Skrevet

Hvis han har avvist tilnærmelsene dine så langt, så vil det bare bli pinlig for begge to om du kaster deg over han.

• Liker 2
Skrevet

Vel, i krig og kjærlighet er alt lov sier de. For alt vi vet er dama han er sammen med feil for han.

Du kan jo forsøke å si hva du føler først.

Skrevet

Hva slags karriere er dette snakk om? :laugh:

Skrevet (endret)

Jeg syns det er ganske klart at dette er et prosjekt du kan glemme.

For det første er han opptatt, noe du skal respektere, og for det andre så er han jo tydeligvis ikke interessert i deg heller.

Endret av Hecubaa
  • Liker 5
Skrevet

Du fortjener ikke han, du har null respekt for han og dama hans, du vil ødelegge forholdet. Nei hold deg langt unna han, hvis du i det hele tatt har bittelitt respekt for andre. Blir det tilfeldig slutt mellom han og dama så kan du prøve deg, men før det kanskje skjer: ikke prøv deg. Skjønner ikke meg på folk som deg, som vil ødelegge andre sine forhold bare for et knull eller to. Det er ekstremt egoistisk. Kanskje du vil ha et forhold til han, men han er ikke ledig! Finn deg en ledig fyr. Hadde du likt det om noen ødela ditt forhold med drømmeprinsen bare pga et knull? Neppe!

Anonym poster: 8a0d151afe1811d82936a4f73e22fad4

• Liker 2
Skrevet

Men tenk så deilig det vil være å pule han vel vitende om at nå ødelegger du forholdet hans og han vil alltid være din og villig til å gjøre hva som helst for at du skal holde kjeft etter dette. ;)

Anonym poster: b7ece4617621c3c50b6e3858ea644f0a

Skrevet

Hei.

Jeg har akkurat begynt å studere. Jeg er 20år.

I klassen min har det begynt en gutt, og denne gutten er helt hærlig. Han kan alt, er omsorgsfull mot alle (og spesielt de svakeste), virker selvsikker og er i tillegg over middels kjekk. Han ser rett igjennom meg når vi snakker, han skjønner alt, og "biter" ikke på små forsøk på tilnærmelser fra meg. Han har kjæreste, og prater varmt om henne stadig vekk.

Hvorfor er han så fantastisk?? Og hvorfor biter han ikke på flørten min? Er det fordi han virkelig er tro mot kjæresten? anligvis løper gutta etter når jeg vifter med rompa. :P

Burde jeg drite i å prøve meg på ham, siden han har kjæreste? Jeg sliter jo litt med å styre meg da. Denne mannen er jo helt magnetisk

HOLD DEG UNNNAAAAA!

Hva er det med dumme kvinnfolk om dagen som ikke skjønner at et forhold ikke består av 3 stk?!

Han har dame, respekter det! I tillegg virker han ikke like hypp på deg som du er på han.

Nei, bruk huet og finn deg en singel mann du kan knulle rundt på isteden!

Anonym poster: e2e33cd1cb1b755a7e75baef7e70f88f

Skrevet

Oi posta egentlig den her i litt feil forum. Den skulle under "seksualitet". Unnskyld moderator :S

Ja ok. Jeg skjønner tegninga, og jeg er normalt enig med dere. Jeg har knulla 3 gutter før i mitt liv, men han her gjør meg bare så nervepirrende kåt. Jeg bør holde meg unna, og jeg vil ikke ødelegge for ham eller være slem. Men jeg tenker så mye på det, at det blir vanskelig.

Jeg vet at han syns jeg er pen! Og at han liker meg! Men det er vel bare hjertet mitt (og tissen) som mistolker det som et "klikk". For, hvis jeg flørter litt, blir han umiddelbart stillere og mindre interessert. Jeg er jo egentlig den som tror at ingen gutter EGENTLIG er kjempeærlige og snille, men akkurat han her utfordrer denne tanken. Jeg tror han er ekte. OG HAN ER ET JÆVLA VARP! Så hvis han blir singel er han min.

Det roer seg vel etterhvert, når jeg på ordentlig forstår at han ikke vil ha meg :/

Hilsen Ts

Gjest "gjest"
Skrevet

Han virker ikke interessert, håndter det.

Skrevet

Han virker ikke interessert, håndter det.

Det er jo det hun prøver å gjøre. Ved å finne noen måte hun kan få han til å bli tiltrukket av henne på.

Anonym poster: b7ece4617621c3c50b6e3858ea644f0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...