Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #1 Del Skrevet 29. mai 2002 .....er så og si definisjonen på ordet vakker, bare se her da! Hun ser ut som et dådyr på en måte! Linken er fjernet. HMSP - moderator vikar - Tanya 1212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-05-29 16:17 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #2 Del Skrevet 29. mai 2002 oops, den linken ledet visst til noe heelt annet den...rart, for det skal være den korrekte... -Tanya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 29. mai 2002 #3 Del Skrevet 29. mai 2002 Din signatur virker ikke akkurat seriøs. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #4 Del Skrevet 29. mai 2002 ok....hva mener du med det egentlig? Hvis du henviser til den totalt ukorrekte linken, som jeg ikke forstår hvorfor ledet til en slik side (det var så absolutt ikke min intensjon), så greit nok. MEN jeg har jo allerede forklart denne feilen, men det gikk tydeligvis ikke inn hos deg??? Forresten...din signatur virker ikke akkurat særlig seriøs den heller, ihvertfall ikke etter et slikt innlegg...syns absolutt ikke noe om folk som bare skriver for å slenge dritt, det sier en hel del om deg som person, og for å si det sånn så er det ikke akkurat en positiv ting. -Tanya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå