Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Haha, hvem pokker bryr seg om prisen? Jeg shopper haugevis med t-skjorter osv. på Walmart når jeg er i USA, og jeg er langt ifra fattig. Driter i om andre ser på det som "flaut".

Endret av Fnisu
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Fairydust
Skrevet

Enig! føler bare at fattige folk går dit.. Liker det ikke i det hele tatt!

Så du har aldri handlet på f.eks. Cubus, H&M, Bikbok...?

  • Liker 2
Skrevet

Ikke min klestil der da, er for voksent for meg som ikke engang er 20 :fnise:

Men mye fint har dem. :)

Skrevet

Har handlet noen basicplagg der.

Skjønner ikke hva som er så flaut med å handle der heller :P

Men så hadde jeg aldri turt å gå inn i en klesbutikk med dørvakt heller, så jeg ligger utenfor det nivået uansett.

Skrevet
Enig! føler bare at fattige folk går dit.. Liker det ikke i det hele tatt!
Da er det på tide å dra hodet opp av sanden. De jeg har kjent som er skikkelig rik, de har blitt det ved å dra inn maks verdi av hver krone de må ut med. Luksusfellows derimot, de spiller rik, og vil nok aldri sette sine ben der, men de bare feiker på bankens regning. Det blir bare hakket bedre enn å snobble rundt i feike merkeklær.

Nå synes jeg kvaliteten hos Sparkjøp har tapt seg, og kjøper aldri skotøy eller ytterklær der mer. Men jeg har kjøpt t-shirts og boksere der, sånn at jeg kan skifte daglig i mer enn en måned, før jeg blir nødt til å lokalisere en vaskemaskin.

Ullundertøy derfra er kvalitet. Innleggsåler i filt og ull likeså. Jeans der er skitbillige, og har grei kvalitet, men egner seg best for folk med symaskin, som vil freshe opp snittet litt. Regntøy har de - riktignok i dukkestørrelser under 3XL.

Er rimelig sikker på at t-skjortene mine og de med dyrere merker blir sydd av samme jenta på den samme fabrikken. Den eneste forskjellen på dem er at jeg unngår et fordyrende mellomledd. - Og slike jenter som velger gubbe etter klesfabrikat.

Skrevet

Enig! føler bare at fattige folk går dit.. Liker det ikke i det hele tatt!

Å det synser du utifra hvilket grunnlag? Om du tar en kikk på bilene som står parkert utenforbi, så er det alle sammfunnslag som handler der. Jeg ser ofte flotte biler til 600 000 + klassen der eieren er på Fretex i min by.

Du må slutte å dømme folk på synsing!

Anonym poster: faf11c1c82efe37959009ad1f1ed00ae

Gjest Lille-pus
Skrevet

De siste årene: Ull - og ull/silke undertøy til vinterbruk :) - må vaskes forsiktig som alle andre ullplagg.

Veldig fornøyd med dette, og forholdet pris/kvalitet synes jeg er helt supert.

Knestrømper, duker, løpere, håndhåndkleder, kjøkkenhåndkleder (riktignok 30 år siden, og nå begynner de å bli utslitt. Nye kjøkkenhåndkleder blir garantert også kjøpt på Sparkjøp), gardiner.

En og annen topp i bomull :)

Har et jobbskjørt som brukes ofte-ofte. - og det blir ikke til et dårligere skjørt av at det kommer fra Sparkjøp. Det har holdt seg like godt som et av dem som er merket Diane von Furstenburg.

Mikser som det passer meg jeg :)

Om butikken er definert som "fin" eller "billig" ?

- I couldn't care less. Liker jeg det så kjøper jeg det :)

Har handlet i butikker med "inngangsvakt" og butikker med "billig-billig"-stempel.

Se forøvrig ikke problemet med å bruke en snerten bomullstopp fra Sparkjøp sammen med et par designer jeans :klo:

  • Liker 3
Skrevet

Ser forresten folk som kun handler på Meny eller Mega, og som aldri kunne tenke seg å sette sin fot på Rema, fordi det er flaut å gå med remaposer. Men det er den samme melka fra det samme juret...

  • Liker 1
Gjest Fairydust
Skrevet

Ser forresten folk som kun handler på Meny eller Mega, og som aldri kunne tenke seg å sette sin fot på Rema, fordi det er flaut å gå med remaposer. Men det er den samme melka fra det samme juret...

Veldig godt sagt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...