AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #1 Skrevet 18. august 2012 Jeg syns at Sparkjøp har mange fine plagg, men jeg har aldri bestilt derfra så jeg vet ikke hvordan kvaliteten er. Det er jo veldig billig der.. så, jeg undrer jo. Derfor spør jeg dere!! Og please ikke si at sparkjøp er dritt bare fordi alle andre syns det, eller fordi det er "kult" å hate sparkjøp... kom med dine faktiske erfaringer Anonym poster: 96b7571f673e786d8b0dd5dfe71b119a
Betty2 Skrevet 18. august 2012 #2 Skrevet 18. august 2012 De klærene jeg har fra sparkjøp har fungert helt fint, holdt i noen år, noen plagg blir fortere slitt enn andre, men slik er det jo alle plasser.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 18. august 2012 #3 Skrevet 18. august 2012 Sparkjøp er flaut ... Ikke kjøp klær der, de har ingenting fint.
Gjest Fairydust Skrevet 18. august 2012 #4 Skrevet 18. august 2012 Sparkjøp er flaut ... Ikke kjøp klær der, de har ingenting fint. Så patetisk du er. Blir litt flau av deg, kjenner jeg. 24
Gjest Frk.Franzen Skrevet 18. august 2012 #5 Skrevet 18. august 2012 Har kun kjøpt et undertøysett der, men det har holdt seg ganske bra i alle fall. Merker ingen forskjell på det jeg har kjøpt der kontra de fra cubus, lindex osv.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #6 Skrevet 18. august 2012 Jeg har kjøpt alt treningstøyet mitt på Sparkjøp. Har også kjøpt ulltrøyer og undertøy og gardiner der. Anonym poster: 9984b900c5846d8f20f3fdd37676c4b8
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 18. august 2012 #7 Skrevet 18. august 2012 Så patetisk du er. Blir litt flau av deg, kjenner jeg. Du trenger ikke å være så sur, da
Gjest Fairydust Skrevet 18. august 2012 #8 Skrevet 18. august 2012 Du trenger ikke å være så sur, da Jeg er ikke sur i det hele tatt. Men jeg syns det er en ganske frekk måte å svare i en tråd på. 17
Havbris Skrevet 18. august 2012 #9 Skrevet 18. august 2012 Har kjøpt masse ullundertøy, ytterklær pluss en kjole og annet der. Synes overhodet ikke det er flaut å ha lagt igjen noen kroner der. Plaggene har vært solide nok. Jeg er ikke så opptatt om det er legitimt eller ikke å handle i en butikk. Liker jeg noe så kjøper jeg det selv om det er i en "flau" butikk. 4
Singha Skrevet 18. august 2012 #10 Skrevet 18. august 2012 Noen av de bokserene jeg har som har vart lengst uten å få gnissehull mellom lårene er faktisk fra Sparkjøp. Også pleide de føre enkelte militærplagg som var veldig greie å bruke som uteaktivitetsklær. Desverre slutta de med dem. Selv ser jeg ærlig talt ikke helt problemet med å handle billige klær på Sparkjøp kontra å handle klær på salg i "skikkelige" billigbutikker (Cubus, Dressmann, H&M, osv) som snart vil være fjorårets modeller uansett. 1
Magnifique Skrevet 18. august 2012 #11 Skrevet 18. august 2012 (endret) Hei. Sparkjøp har ikke mine "typer" klær - men de har masse fint der for det! Synes de har mange flotte tekstilvarer der, bla. puter og gardiner med kule mønstre. Det eneste jeg har kjøpt derfra av klær tror jeg nok har vært en pysj Endret 18. august 2012 av Magnifique
Marsipan Skrevet 18. august 2012 #12 Skrevet 18. august 2012 Jeg har handlet en del derfra, og har opplevd å få både god og dårlig kvalitet. Sist kjøpte jeg en genser på supertilbud til kr. 50,- Der gikk sømmen under begge armene ved første gangs bruk. Regntøyet de har til barn er helt fantastisk, mykt, lett og holder ordentlig vanntett! Tror jeg betalte 70-80 kroner stykket for regnbukser i fjor, og de har tålt både masse bruk og gjentatte runder i vaskemaskinen på 40 grader. Skoene jeg har handlet har også hatt grei kvalitet, men de er ofte litt små i størrelsen, både til barn og voksne. Handler stort sett alt av sengetøy hos SparKjøp. Merker jo at det ikke har samme kvalitet som Høye-sengesettet vi fikk til jul et år, men jeg syns det er helt greit at det slites ut fortere så lenge det koster en brøkdel, så kan man bytte ut med god samvittighet! 1
Gjest Skrevet 19. august 2012 #14 Skrevet 19. august 2012 Har nå litt derfra, ingen forskjell på de til h&m og cubus! Har ei bukse derfra, jeg har røket stroppene bak fordi jeg drar i de når jeg tar på meg buksa, men har da hatt den i tre år allerede!
AnonymBruker Skrevet 19. august 2012 #15 Skrevet 19. august 2012 Før handlet jeg mye på spar kjøp, men så flyttet de det langt unna sentrum og jeg dro aldri opp der pga jeg ikke hadde bil. Men jeg kan si det slik, det var ikke mange av spar kjøp tingene som ble ødelagt fort, nei..! Anonym poster: c1ee408828c5f63fd1cd4b76af851d47
Hoppetaujenta Skrevet 19. august 2012 #16 Skrevet 19. august 2012 Syns at kvaliteten er grei der, men det er noe med stilen på klærne som jeg blir litt oppgitt over. Ser nesten ut til at de tviholder på samme "mote-konseptet" tiår etter tiår. Nytenking hadde gjort seg. Sengetøy/håndklær og undertøy/nattøy holder god kvalitet til en rimelig penge og det har jeg absolutt ikke noe i mot.
Maiava88 Skrevet 19. august 2012 #17 Skrevet 19. august 2012 Jeg har kjøpt noe ull og diverse klær til baby. Samt flanellskluter. Til meg selv så har jeg kjøpt sko, arbeidssko og crocs der. Ikke så mye vanlige klær, men noe arbeidstøy. Helt ok kvalitet synes jeg.
Barbarell@ Skrevet 19. august 2012 #18 Skrevet 19. august 2012 De har mye Akryl-klær, i allefall. Støvlene gikk det hull i etter et par gangers bruk. Andre ting igjen har helt grei kvalitet.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2012 #19 Skrevet 19. august 2012 Ja, de har mye akryl klær der,men det har Cubus, HM,Lindex, Ellos, osv, osv. Er jammen ikke lett å finne gode klær lengre. Hos Sparkjøp kjøper jeg håndvask / dusjsåper, deodoranter, undertøy og ullundertøy. Har også hendt jeg har kjøpt lette sommersko. Anonym poster: faf11c1c82efe37959009ad1f1ed00ae
lotruley Skrevet 7. september 2012 #20 Skrevet 7. september 2012 Sparkjøp er flaut ... Ikke kjøp klær der, de har ingenting fint. Enig! føler bare at fattige folk går dit.. Liker det ikke i det hele tatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå