Gjest Hanne Skrevet 18. august 2012 #1 Skrevet 18. august 2012 Hei. Da jeg satt i sofaen og slappet av med strikkepinner, samboer og film på tv fikk jeg plutselig vondt i brystet. Det gjorde mer vondt da jeg trakk inn pusten. Da det hadde gått over og noen minutter senere, ble jeg nummen i hele venstrearmen, helt ut til fingertuppene. Nå ca 10-15 min etter det skjedde er jeg fortsatt litt nummen. Har hatt vondt i brystet nå og da siden jeg var liten, og har tatt hjertetest og sånt, men de fant ingenting...det er første gang armen ble nummen.. Sliter med litt angst, som dødsangst, sosial angst og har add i tillegg.. Burde jeg ta kontakt med lege?
Gjest EryMax Skrevet 18. august 2012 #2 Skrevet 18. august 2012 Hvis du er redd, så skader det ikke å ringe å høre med legevakten 1
xMaria Skrevet 18. august 2012 #3 Skrevet 18. august 2012 Bruker også å få sånn at jeg får vondt i under brystet , i hjertet vet ikke helt. Så jeg kan ikke puste helt inn ellers så gjør det så vondt. Men har aldri opplevd å bli nummen? Men hvis dette skjer flere gang så burde du gjøre det men ikke når det skjer 1 gang, det sa helesøstra til meg når jeg snakket med henne om det.
Sugerøret Skrevet 18. august 2012 #4 Skrevet 18. august 2012 Hei. Da jeg satt i sofaen og slappet av med strikkepinner, samboer og film på tv fikk jeg plutselig vondt i brystet. Det gjorde mer vondt da jeg trakk inn pusten. Da det hadde gått over og noen minutter senere, ble jeg nummen i hele venstrearmen, helt ut til fingertuppene. Nå ca 10-15 min etter det skjedde er jeg fortsatt litt nummen. Har hatt vondt i brystet nå og da siden jeg var liten, og har tatt hjertetest og sånt, men de fant ingenting...det er første gang armen ble nummen.. Sliter med litt angst, som dødsangst, sosial angst og har add i tillegg.. Burde jeg ta kontakt med lege? Ring legevakten 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå