Gå til innhold

Dere som pendler til jobb

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lang tid bruker dere på å komme dere til jobb hver vei? Jeg har funnet en leilighet som ligger ca 1 time med tog fra jobb, men lurer på om det kommer til å bli slitsomt med denne pendlingen. Toget går bare 1 gang i timen, så det blir jo et stort problem hvis jeg akkurat mister toget, og kommer en time for seint. Synes dere at det er slitsomt å pendle? Hvis dere bruker kollektiv transport, hvor mange fremkomstmidler må dere bruke?

Anonym poster: 69a95499446571ccf5f91ebe52595feb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må ta buss en time hver vei. Selve turen går greit men blir gal fordi jeg må vente en time på bussen når jeg er ferdig på jobb. Blir etterhvert tom for ideer om hva jeg kan finne på :P

Skrevet

Bruker ca. 45 min om jeg kjører bil (utenom rushtid). Har pendla i 2 måneder og er allerede så lei at jeg desperat leter etter en arbeidsplass litt nærmere hjemmet...

Alternativet til bil hadde vært sykkel, tog og buss, noe som ville vært både mer tidkrevende og dyrere enn å kjøre bil. Hurra for kollektivtilbudet på Nord-Jæren!

Skrevet (endret)

Den gang jeg pendlet, brukte jeg mellom 60-90 min en vei. Brukte buss, trikk og tog. Man blir vant til det, rett og slett.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Ca 1 time med bil, hvis det ikke er noe särlig trafikk. Det gikk greit og jeg ble vandt til det... Men nå som jeg er i foreldreperm i har värt på besök på jobben syns jeg det er for langt! Og jeg ser nå også hvor mye fritid jeg mister Hver dag. Jeg må bytte jobb vil mye heller ha tid med barnet enn å pendle. Jeg tar nesten hva som helst for å slippe så Lang vei+ at jeg da kommer til å spare masse penger i bensin og bompenger. Jeg å sambo ( som også pendler) bruker vel rett rundt 30000 på bompenger i året :O

Skrevet

Jeg bruker 1 time hver vei på bussen, bil er ikke aktuelt da det blir for dyrt. I tillegg til bussen har jeg 3 km (kun bakker) til og fra hjemmet og bussen så totalt bruker jeg mere enn en time. Bussen går hver time på morgenen frem til kl 09 og hjem hver time fra kl 15. To dager slutter jeg kl 14 og det kjenner jeg er litt irriterende.

Skrevet

pendler 40 minutter hver veg med bil. Dritlei, og ser veldig frem til å være ferdig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...