AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #1 Skrevet 18. august 2012 Vel, det har seg slik at min samboer har hatt vondt i lysken i ca 1 mnd nå. Har vært hos lege; blodprøver, urinprøve, ultralyd, undersøkelse av området nedentil, klamydiaprøve med både vattpinne og urin, etc. Den var negativ på urin, men han hadde tisset kort tid før han tok tisseprøven. Og de hadde klart å ødelegge vattpinne-prøven, selvfølgelig. Nå skal han inn igjen på legevakten i morgen og ta ny urinprøve siden pungen har hovnet opp, er rød og øm. Jeg er, mildt sagt, veldig bekymret for at det er klamydia. Vi har vært sammen i 9 år (og nei, ingen har vært utro, så om det er klamydia, så har han/jeg/vi hatt det hele den tiden, latent eller aktivt). Og jeg kan ikke tenke annet enn: tenk om jeg/han/vi er sterile. Herregud, tenk om vi er blitt sterile! Vi vil jo ha barn, snart, også er det en mulighet for at vi ikke kan bli gravide? Jeg er ganske bekymret, håper virkelig den er negativ, men jeg er redd den kommer tilbake positiv. Vi er ganske uheldige, så det hadde vært typisk. Er litt sensitiv for tiden (that time of the month), så jeg har mest lyst til å gråte når jeg tenker på det. Anonym poster: 7312a88c3d9e2a8c905f884d7fb3233b
Gjest O___o Skrevet 19. august 2012 #2 Skrevet 19. august 2012 Det finnes veldig mye annet som KAN være årsak til at han har de smertene. Klamydiatest er ganske standard greie for alle former for smerter i magen/underliv At dere ikke har testet dere på nesten 10 år, er meg derimot et mysterium.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2012 #3 Skrevet 19. august 2012 Det finnes veldig mye annet som KAN være årsak til at han har de smertene. Klamydiatest er ganske standard greie for alle former for smerter i magen/underliv At dere ikke har testet dere på nesten 10 år, er meg derimot et mysterium. Hvorfor skal man teste seg når de har vært tro mot hverandre i 9 år? Anonym poster: e8eb3f45f462c9128e6630edf32c0cb9
Gjest O___o Skrevet 19. august 2012 #4 Skrevet 19. august 2012 Hvorfor skal man teste seg når de har vært tro mot hverandre i 9 år? Anonym poster: e8eb3f45f462c9128e6630edf32c0cb9 Fordi verken du eller han var noen mor Theresa før dere ble sammen og dere nå sitter og grubler på om dere kan ha gått med klamydia i nesten 10 år. Jeg mener generelt man bør sjekke seg regelmessig hvis man ikke er i et forhold OG sjekke seg før man går inn i et forhold.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #5 Skrevet 20. august 2012 Fordi verken du eller han var noen mor Theresa før dere ble sammen og dere nå sitter og grubler på om dere kan ha gått med klamydia i nesten 10 år. Jeg mener generelt man bør sjekke seg regelmessig hvis man ikke er i et forhold OG sjekke seg før man går inn i et forhold. Jeg, ts, skrev ikke det innlegget. Hva vet du om vi testet oss eller ikke før vi ble sammen? For the record, det gjorde vi Ts. Anonym poster: 7312a88c3d9e2a8c905f884d7fb3233b
Gjest O___o Skrevet 20. august 2012 #6 Skrevet 20. august 2012 Åja så de har noen krav det er bra. Trodde de ikke hadde krav på hvem som fikk være fosterhjem med tanke på skrekkhistorier jeg har hørt om hvor jævlig mange barn blir behandla av fosterforeldre. Jeg, ts, skrev ikke det innlegget. Hva vet du om vi testet oss eller ikke før vi ble sammen? For the record, det gjorde vi Ts. Anonym poster: 7312a88c3d9e2a8c905f884d7fb3233b Dere testet dere for 9 år siden Dere hadde ikke klamydia da Ingen av dere har vært utro i ettertid Og dere er nå redde for at dere har fått klamydia? Er dette no nymotens datavirus med klamydia som følge som jeg ikke har fått med meg?
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2012 #7 Skrevet 20. august 2012 Dere testet dere for 9 år siden Dere hadde ikke klamydia da Ingen av dere har vært utro i ettertid Og dere er nå redde for at dere har fått klamydia? Er dette no nymotens datavirus med klamydia som følge som jeg ikke har fått med meg? Tester er ikke 100 % sikre, spesielt klamydia har endel feilmargin.
Buddhahode Skrevet 20. august 2012 #8 Skrevet 20. august 2012 Klamydia "dør" etter å ha vært i kroppen en stund. Det er derfor ikle mulig å ha det i ni år, slapp av
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå