Gå til innhold

Reiser til London - Tips?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg reiser til London 6. september. Gleder meg veldig mye, for jeg har hørt mye positivt. Men spørsmålet mitt er;

- Har du vært i london? Hva syns du?

- Tips om hvilke plasser jeg kan besøke? (Jeg vet allerede om London Eye, Oxford street, handlegata, og madame tussauds) Vet du om andre plasser?

Tusen takk for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sherlock Holmes museet (ligger ikke så langt unna madam tussauds), leketøysmuseet, tower of london.

Likte London veldig godt da jeg var der. Fin by. :)

Men kom meg aldri inn på Madam Tussauds for køen strakk seg 30 meter. :( Så vær ute i god tid!

Skrevet

Sherlock Holmes museet (ligger ikke så langt unna madam tussauds), leketøysmuseet, tower of london.

Likte London veldig godt da jeg var der. Fin by. :)

Men kom meg aldri inn på Madam Tussauds for køen strakk seg 30 meter. :( Så vær ute i god tid!

Tusen takk for svar! :)

Visste ikke om Sherlock Holmes museet - Det høres spennende ut! Er det der de spilte inn filmen eller noe slikt? :)

Skrevet

Nei, det et egentlig et ganske lite museum. Ser ut som et gammelt middels stort hus - men laget slik at man kan forestille seg at her har Sherlock Holmes bodd! Med gamle antikke møbler fra den tiden, skulpturer, bøker og voksfigurer som ligner på noen av karakterene i bøkene. Tar ikke lange tiden å gå igjennom huset, men det er utrolig koselig - spesiellt hvis man er Sherlock Holmes fan. ^^

Skrevet

Nyyyydelig by. Stortrives i London. Sjekk ut Regent Street også, ligger rett ved Oxford Street. :)

Anonym poster: 992928e6d72cc6e338bda405782f6dc8

• Liker 1
Skrevet

Så gøy"! Skal snart til London jeg også :)

S¨her var det mye interesant å lese :D

Hva pakker man med av klær dit? Er kjoler osv greit nok? Beklager for å kuppe tråden din litt ts!

Anonym poster: 1d1dc5f370c13ce65c263b82faf5739a

• Liker 1
Skrevet

Så gøy"! Skal snart til London jeg også :)

S¨her var det mye interesant å lese :D

Hva pakker man med av klær dit? Er kjoler osv greit nok? Beklager for å kuppe tråden din litt ts!

Anonym poster: 1d1dc5f370c13ce65c263b82faf5739a

Ånei, det går fint! Greit å få ner informasjon ;)

Skrevet

London zoo, Tower of London, Hyde park :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...