Gå til innhold

Når kommer mensen hos dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei!

Jeg går på p pillen Mercilon 28, og er nå på den 3 "mini pillen". Jeg fikk ikke mensen sisst gang, og jeg pleier å få mensen smerter dagen før. Men jeg har enda ikke fått mensen, så jeg lurer på når dere får mensen ? hvor mangen "mini piller" tar dere før mensen kommer ? eller hvor mangen dager går det i pillefrie uken ?

Jeg har tatt to graviditets tester sisst gang mensen ikke kom. den første tok jeg noen dager etter jeg skulle hatt mensen, og den andre tok jeg en uke etterpå.

Anonym poster: 4741bd29bee7043de946b381a0485db0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle fått den i dag/morgen hadde jeg ikke hoppet over mensen. Tar 3 sukkerpiller før helvete starter, varer i ca 4-6 dager.

Går på Loette p-piller.

Skrevet

hmm... skumle greier, for jeg pleie å få mensensmerter dagen før mensen kommer...

vet du/dere om det er noe annet det kan være utenom at jeg kan være gravid?

Skrevet

Jeg pleier også det, men er ikke hver gang jeg får det.

Kjøp deg en test for og være sikker :)

Skrevet

men når jeg ikke fikk mensen sisst heller, så tok jeg en test noen dager etterpå, som var negativ. Så tok jeg en ny test en uke etter det igjen, da tisset jeg i et glass og holdt testen oppi. Den var også negativ :/ jeg har heller ingen symptomer på å være gravid, utenom at mensen er utsatt...

Skrevet

Sist tok jeg siste pille tirsdags morgen og fikk mensen fredags morgen. Så tar cirka 3 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...