Gå til innhold

Villa moonflower, Alanya

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har vært her? Reiser dit i september, og aldri vært der! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at jeg har bodd på det hotellet for 3 år siden. Da het det kun Moonflower, og ut i fra bildene jeg fikk fram når jeg søkte nå så ser det ut som de har pusset opp uteområdet ganske mye. Men jeg kjenner igjen mye og er rimelig sikker på at det var der jeg bodde. Var veldig fornøyd, helt OK hotell med hyggelig betjening. Vi brukte ikke bassengområdet, kun stranden. Var med på "Tyrkisk aften" som hotellet arrangerte, det var kjekt å få med seg. Grei beliggenhet, ganske kort vei til stranden og enda kortere vei til sentrum. Koselige restauranter i nærheten med god mat. Hvis du går litt oppover fra hotellet er det også et stort marked med mye kjekt, spør på hoteller så gir de deg sikkert veibeskrivelse.

Tror du kommer til å få deg en fin ferie, god tur! :)

Skrevet

Fint hotell - gled deg. God tur

Skrevet

Jeg bodde der for mange år siden. Hotellet og bassengområdet var fint, husker jeg, men det er sikkert mye som er omgjort nå. En av jentene jeg ble kjent med der ble imidlertid forsøkt voldtatt av en av bartenderne. De var veldig pågående mot alle unge jenter hele tiden, husker jeg, selv om jeg bare var 15. Jeg håper de har endret policyen sin litt siden den gang, for ellers var hotellet og oppholdet helt utmerket.

Gjest Thessie!
Skrevet (endret)

Hotellet er veldig fint. De som jobbet der da jeg var der for et par år siden, var ekstremt hyggelige. De var veldig utadvendt og hele reisefølget (vi reiste 11 stykker sammen) fikk utrolig god kontakt med de. Vi var bare på stranden en eller to dager, så der husker jeg ikke så mye. Men husker at det gikk busser fra hotellet, så jeg tror at det er et lite stykke. Underholdningen husker jeg også at jeg likte godt, men det opplegget kan jo være forandret nå. Jeg savner hotellet kjempemye og har alltid lyst å reise tilbake når det nærmer seg tid for å bestille ny tur.

Endret av Thessie!
Gjest Thessie!
Skrevet (endret)

Feil

Endret av Thessie!
Skrevet

Åååååh, så glad jeg ble når jeg hadde fått så mye svar fra dere! :-D

Så bra at det ikke er mye negativt og si om hotellet da.

Jeg er gravid og reiser med samboer, så er ikke sikkert de kelnera er så innpåslitende da ;-)

Er maten på hotelle god da? vi skal bare spise frokost der da, siden det er inkludert! :-)

Gjest Thessie!
Skrevet (endret)

Åååååh, så glad jeg ble når jeg hadde fått så mye svar fra dere! :-D

Så bra at det ikke er mye negativt og si om hotellet da.

Jeg er gravid og reiser med samboer, så er ikke sikkert de kelnera er så innpåslitende da ;-)

Er maten på hotelle god da? vi skal bare spise frokost der da, siden det er inkludert! :-)

Jeg husker maten som veldig god. Det hotellet er et av de beste jeg har vært på når det kommer til mat. Det var veldig variert og godt. Så får håpe at dette ikke har endret seg! Men jeg husker bare middagene og lunsjen, men regner med at frokosten også var god :)

Endret av Thessie!
Gjest Thessie!
Skrevet

Jeg husker maten som veldig god. Det hotellet er et av de beste jeg har vært på når det kommer til mat. Det var veldig variert og godt. Så får håpe at dette ikke har endret seg! Men jeg husker bare middagene og lunsjen, ikke frokosten. Men regner med at den også var god :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...