jegermed1673434 Skrevet 17. august 2012 #1 Skrevet 17. august 2012 Kjæresten kom hjem fra syden og vi hadde en god kveld, men etter noen runder fikk jeg en sviende og brennende følelse i åpningen! To dager er smertene der enda, det "brenner" om vi prøver å ha samleie og det svir når og etter jeg urinerer. Det er vondt å sette seg også, men etter noen timer går det over heilt til jeg må på do igjen eller om trusa vikler seg mellom en av kjønnsleppene. Noen som kan hjelpe meg fram? Veldig bekymret kjærestepar! Skal på lege om det ikke går over til neste kommende onsdag. Tusen takk!
apple54 Skrevet 17. august 2012 #2 Skrevet 17. august 2012 Urinveisinfeksjon kanskje? Jeg ville dratt til legen fort som f.
jegermed1673434 Skrevet 17. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2012 Urinveisinfeksjon kanskje? Jeg ville dratt til legen fort som f. Er ikke så lenge siden jeg hadde det og jeg får neppe antibiotika for det igjen siden det ikke er bra å ta for mye av det :s
topless Skrevet 18. august 2012 #4 Skrevet 18. august 2012 Urinveisinfeksjon og/eller sopp. Du skriver "Kjæresten kom hjem fra sydenferie." Interessant. Er det mulighet for noe mer her mon tro, siden vi fikk den detaljen. 1
jegermed1673434 Skrevet 18. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2012 Trodde selv at det var mulighet for noe mer enn som så men han var med familien og en kompis hele tiden så jeg tviler veldig, samtidig så er ikke han den typen :-)
topless Skrevet 19. august 2012 #7 Skrevet 19. august 2012 Kanskje det var noe i badevannet der i syden da
jegermed1673434 Skrevet 19. august 2012 Forfatter #8 Skrevet 19. august 2012 Kanskje det var noe i badevannet der i syden da hmm det kan hende det er noe med det å gjøre. smertene har ikke gått over enda og siden legekontoret var open i helgen så får jeg bare sjekke det i ettermiddag. Takk for forslag for hva det kan være!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå