Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med en pulevenn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 18 år som har et litt til og fra forhold med en gutt i klassen min. Vi er ikke sammen eller noe, men vi pleier å treffes for film og sex relativt ofte. Jeg er veldig klar over at det ikke er noe seriøst eller noe, men jeg begynner å bli redd for å få følelser for han. Men så har jeg kanskje ødelagt sjangsene mine fullstendig med å gå inn i et pulevennforhold først.Så dere gutter (eller menn også da), hvis dere har en pulevenn, er det utelukket å tenke på henne som noe annet etterhvert? Jeg føler liksom at han ikke kan tenke på meg på noen annen måte en ei som han puler på, og at han kanskje ikke vil være i et forhold med den typen jente. Hva tenker dere, kunne du blitt sammen med en puleveninne?

Anonym poster: 79bedccc9d3956614b1ea760f3fbeff8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør han rett ut, om han tror det kunne ha blitt noe mer. Om han ikke er interessert i det, bør du legge han i fra deg med en gang. Seriøst, du kommer til å bli knust.. Snakker av erfaring.

Anonym poster: 6a93412e7e67e6ce64095c3927568278

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Forholdene mine har begynt med sex :)

Dog har det som regel tatt en del lengre tid for meg å bli forelsket, enn for dem.

Gjest "gjest"
Skrevet

Helst ikke. Er en grunn til at fyren bare er en knallkompis, for å si det sånn.

Skrevet

Så dere gutter (eller menn også da), hvis dere har en pulevenn, er det utelukket å tenke på henne som noe annet etterhvert? Jeg føler liksom at han ikke kan tenke på meg på noen annen måte en ei som han puler på, og at han kanskje ikke vil være i et forhold med den typen jente. Hva tenker dere, kunne du blitt sammen med en puleveninne?

Kommer i så fall helt an på hvorfor en er pulevenner og ikke noe mer.

Skrevet

Jeg er kjæreste med en jeg var "pulevenn" med for 10 år siden. Vi holdt på på denne måten i underkant av et år, også gikk vi over til å kun være venner uten sex og klining. Det var vi i 10 år før vi fant ut at vi ville satse på hverandre. Og det er begge to glad for at vi gjorde. Men vi hadde nok ikke vært i lag i dag om vi ble kjærester den gang tror jeg. Begge var veldig unge og umodne, så vi hadde nok ikke klart å ta vare på hverandre og forholdet vårt på den måten vi er i stand til i dag. Vi har hatt 10 år på oss til å rase fra oss, utforske oss selv og finne ut hva vi vil og ikke vil ha i livet. Og vi har ganske så mange like verdier viser det seg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er jente med mannlig pulevenn..

Sånn som ting er nå er ikke vi rett for hverandre, derfor vi bare har sex.

For min del handler det vel om at jeg har kjent han siden ungdommen...

MEN, jeg kjenner flere som begynte forholdet med sex :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...