Gjest 10na Skrevet 30. mai 2002 #21 Del Skrevet 30. mai 2002 Ingen som har skjønt at Monica og Mikki IKKE hadde sex (sånn rent teknisk)??? Han fikk det ikke til - og det skinte klart og tydelig igjennom på det fårete ansiktsuttrykket hans i etterkant. Uansett, tanken på å ha sex var der - VK og Kristian har hatt sex - og jeg finner det helt moralsk forkastelig. Det er 5 dager igjen av hele skitten, da må man vel kunne vente etter min mening. Mine favoritter er Veronica og Dennis.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 30. mai 2002 #22 Del Skrevet 30. mai 2002 De fleste voksne har sex ja, men ikke på tv. De færreste liker vel at så mange sitter og ser på? Det er litt rart at en offentlig person som en lærer på en måte er blottlegger seg på DEN måten... P.s Har IKKE sett episoden selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. mai 2002 #23 Del Skrevet 30. mai 2002 Nå synes jeg faktisk dette er blitt blåst opp til ganske tåpelige dimensjoner. For det første så var det fint lite de viste på sendingen, det var litt klining og litt "tafsing" og litt forsøk på å ha sex. Men etter min kjennskap til sex, så skjedde det jo ikke akkurat noe heftig der da. Kanskje han klarte å putte den inn, men thats it etter hva det så ut som. Og at en offentlig person som en lærer ikke skal kunne ha tafsing på TV... hun har da drikki seg full, liggi å tafsa på Remi, hoppet rundt i 100 daget uten å gjøre annet fornuftig en å sløve. Det er vel i utgangspunktet ikke det beste forbildet da. Men hun er bare ett menneske, selv om hun er lærer. Men, jeg må ærlig innrømme at første tanke som slo meg var: "Uffda, var det virkelig verd en mill, Monika?" For jeg tror hun hadde mange tilhengere før dette skjedde, og jeg tror hun mistet en sterk plass som vinner ved å gjøre akkurat det hun gjorde! Må være litt kjipt å finne ut når hun er ferdig kanskje?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 30. mai 2002 #24 Del Skrevet 30. mai 2002 Nå skal ikke jeg komme med moralprekener og si at jeg ville aldri hatt sex inne i huset. For det kan jeg ikke vite. Man aner jo ikke hva slags situasjon de er i der inne. Men det er hele situasjonen rundt det jeg reagerer på. Jeg syntes det virket som at de kun hadde sex for at mikki skulle få vise frem den store tissen sin... (jeg så riktignok ikke hele episoden i går) Og det er noe monica burde klart å styre unna. Jeg tror nok hun mistet en million i går... Kjipern det!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå