Gå til innhold

Ja, da ble det sex i bb huset da...


Julianna

Anbefalte innlegg

Heisann!

Noen som så det i går? kommer sikkert på tv i dag.

Har digital så jeg så alt.

Det jeg prater om er Mikki og Monica, hadde sex i badstua,hi,hi.

Etterpå indrømte kristian at han og vk hadde hatt sex også.

Hva syns dere om det da folkens?

Personlig så bryr det meg langt opp ett vist sted om dem har sex eller ikke, må jo få gjøre hva di har lyst til.

Men må si jeg mista litt av respekten til monica, hun er jo tross alt lærer på barneskolen,ryktene kommer sikkert til å florere.

Også med mikki da, som er den slasken.

Nei, jeg vil fortsatt at Veronika skal vinne jeg, har syns det helt fra begynnelsen.

Hun er en knuppelupp.

Er bare fire dager igjen nå, begynner å bli spenende.

Hvem håper dere vinner nå da?

Hilsen12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Jeg skal ærlig innrømme at jeg er ivrig tilhenger av BB

Jeg holdt en liten knapp på Espen helt til han dreit seg ut i fylla og var direkte motbydelig mot VK. Nå håper jeg at Veronika skal vinne. I starten likte jeg ikke henne i det hele tatt, men hun er kanskje den eneste der inne som tør å si og gjøre akkurat det hun vil! Det synes jeg det står stor respekt av! Selv om hennes uttalelser til tider har gjort meg flau over å være jente.... Men hun er ærlig og morsom! og ikke har hun vært ille i saken med vk og kristian.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg må le icon_smile.gif - jeg er så enige med dere begge. Monica kommer helt klart til å miste respekten - men er ellers en utrolig koselig og humørfullt jente. Espen dreit seg ut. Synd for han. Han mistet nok mange tilhengere.

Veronika blir jeg flau av, hun har en velidg dominerende seksualisert adferd. Jeg lurer av og til på om hun er underernært eller har hatt en traumatisk opplevelse når det gjelder sex. Men bortsett fra det, har hun jo vært seg selv i huset.

Når det gjelder vinnere - så har jeg ingen favoritt - men jeg følger med (selv om jeg lovte meg selv å ikke gjøre det).

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monica var det hun som hadde med seg dildo inn i bunkeren og sa på DIREKTE TV AT HUN IKKE VIL HA SEX DER INNE?

Er det flere som begynner å bli litt smålei av at damer ikke innrømmer straks at dem har like stort behov som sex som alle andre normale oppavgående mennesker....?

Waco

stadig irritert over damers løgnaktighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Waco: Nope. Som du jo selv sier er ikke kvinner interessert i sex egentlig.

Ha! Ha!

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med Monica?????

Er det ikke hun som lå å kosa seg,eller fikla bare littegranne, men Remi da??

Uff daaaaaaaa,blemma seg litt der eller? icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

En lærer som har sex? ff det blir skandale, for det vet jo ikke elevene nå til dags.

Prester eller politi har heller ikke sex.

Hva sier menigheten og tyven da om det skulle lekke ut.

Enn rektor på skolen, nei vet dere hva. hva skulle de andre lærerene si da.

Fjortiser, gå å puss tenna å legg dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig enig med Yatzy!

Det er slikt som av og til får meg til å innrømme at vi tross alt ikke har kommet hele veien i likestillingen. Det er liksom kun jenta som burde "passet ryltet sitt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke Mikki feid over to stykker i bb huset ennda da,men det kan jo bli slik som fritidssyslene i huset der er icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

For meg er det like dumt av dem begge å gjøre det de nå har gjort.....

men Mikki har vel hele tiden gitt klart uttrykk for at han har ønsket å ha sex der inne, og jeg tror ærlig talt det var hans mål ved å delta....at han skulle få ha sex på TV. Han har etter mitt syn bevist "gått" etter den jenta som det ville være størst mulighet til å få kn*llet på direkten, og lyktes med det.

Monica derimot har sagt at dette er uaktuelt, selv i perioden da hun hadde den såkaldte "tafse-avtalen" med Remi. Hadde hun sagt rett ut at hun ikke brøy seg om hva andre mente om at hun hadde hatt sex på TV når hun selv hadde lyst, ja da syns jeg det hadde vært greit og ikke noen forskjell fra hva Mikki sier og nå har gjort.

Derimot har hun tatt på seg en maske om at "slik gjør man bare ikke" og så ikke kalrt å holde det, rett og slett fordi hun ikke mente det selv..... hun har holdt seg unna for at ikke foreldrene skal føle seg uvel ved hennes oppførsel.

Hilsen en Mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må dere ikke være misunnelige da folkens....det er helt naturlig å ha sex i en lukket bunker....

Alle vet at dersom man legger to kaniner av hvert sitt kjønn i et bur vil dem parre seg......

.... slik er norske kvinner også, og hva er egentlig galt med det?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Monica og Mikki har hatt sex i huset bryr jeg meg fint lite om. De må få gjøre som de har lyst til.

Men jeg kan skjønne at det kan bli litt ubehagelig for kollegaer og elever, for man bruker jo ikke til vanelig å fortelle/vise andre folk når man har sex. icon_wink.gif

Når det gjelder verdig vinner i huset, så vakler jeg litt mellom Espen og Veronica.

Tror kanskje jeg heier mest på Veronica nå. Hun er åpen og ærlig. Og har ofte en morsomm kommentar på lur. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haugtussa

Bryr meg ikke så mye om hvem som har sex eller om de har det, synes egentlig det er greit. De valgte å gå inn i huset for å lage show, og sex er utvilsomt en del av showet!

At det kan være litt ekkelt for venner og kjente forstår jeg godt. Men jøss, det finnes da verre ting! Tror ikke noen tar skade av det.

Heier forresten på Veronica, synes hun virker som ei real jente, selv om hun kan være svært merkelig til tider...

icon_smile.gif Heia, heia, heia icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvem vil føle seg mest ubekvem på foreldremøte, Monica eller foreldrene....?

Respekt og tillit som lærer er viktig, da man har ansvar for andres barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Lasse: Er ikke helt enig i det du sier.

Alle har vel sex og om man har sex eller ikke har vel ingenting å si i forhold til om en person skal ha respekt eller ikke.

Skjønner at situasjonen kan bli litt ubekvem, men jeg hadde ikke mistet respekten for henne fordet!

Hun har jo ikke oppført seg usympatisk.

Og det er min mening! icon_wink.gif

Fra ikke innlogget Tuva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem av deltagerne inne på BB har dere mest lyst til å kjøre anal sammen med?

Waco

...som lurer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...