Gå til innhold

Swingers, erfaringer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da har vi endelig bestemt oss, og er klare for å kaste oss ut i swingers-verden :). Det er godt og nøye gjennomtenkt, og vi har spente meldt oss på vårt første treff. Vi gleder oss veldig, selv om vi selvfølgelig er klar over at det hele kan føles helt annerledes enn i fantasien når vi først er der. Den sjansen er vi villige til å ta, det får ikke bli verre enn at vi kan se oss tilbake og si at vi i alle fall prøvde.

Men, er nysgjerrig på andres erfaringer - på godt og vondt. Hadde blitt veldig glad om noen følte for å dele..?

Anonym poster: 547f36385d22c5340191950412e1722c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært på swinger-treff en gang, og det holdt på å ta kneken på ekteskapet, selv om vi hadde fantasert om det masse før vi prøvde... :( Det begynte bra, jeg hadde veldig god sex med en mann, mens han hadde seg med ei dame på et annet rom, men denne mannen hadde veldig, veldig stort utstyr der nede-... når mannen min skulle ha sex med meg etterpå var jeg jo veldig strukket og stor i skjeden, og veldig våt... og jeg kjente ikke så mye. Tydligvis ikke han heller, for han sklei ut av meg og jukket i lufta og inni meg om hverandre... akkurat som den gikk inn og ut uten noen motstand. Hverken han eller jeg var forberedt på det, og jeg blei flau på h ans vegne.. Plutselig begynte han å gråte og spurte meg om den andre mannen jeg var med var større enn ham, og jeg sa jo ja, og at vi kanskje skulle vente med å ha sex til neste dag når jeg var mer "Normal" i skjeden... da fikk han et slags sammenbrudd. Det endte faktisk med innleggelse fordi mannen min gikk inn i en dyp depresjon i tiden etterpå og følte at han ikke var god nok og sånn... nå når vi har sex må jeg alltiod passe på å si at han er stor nok, at det er deilig og sånn. Så jeg kan IKKE anbefale dette... :( Kan jo hende dere har en bedre opplevelse da men.

Anonym poster: 3ca51f9c567c72c77f7cbf451ce845f7

• Liker 1
Skrevet

Har dere erfaring med flersex fra før?

Det tenker iallefall jeg at er en forutsetning :)

Anonym poster: 01938e164faa8ccde38a56da7188fe06

• Liker 1
Skrevet

Har dere erfaring med flersex fra før?

Nei, det har vi ikke. Men en gang må jo være den første?

(Leit å høre om den veldig negative erfaringen her. Takk for innspill)

Skrevet

Hei!

Vi har vært på swingersklubb to ganger, og skal igjen til helgen... Her tror jeg faktisk at det aller viktigste er å skynde seg langsomt.

Vi har ikke hatt sex med andre ennå.. Bare nytt å se og at andre så på oss...

Vi har vært flinke til å prate sammen om alt vi tenker og føler rundt dette med swinging, og nå føler vi oss klar til å ta steget videre og kanskje få muligheten til å prøve jentesex med mennene som deltager med egen partner...

Tror det er kjempeviktig å bli enige om regler på hvor langt man skal gå før man setter igang, for i "kampens hete" er det lett å bli revet med og ikke så lett å si ifra hvis man syns det partneren gjør ikke er greit...

Ønsker dere lykke til iallefall, sex er deilig og med swinging får mange kanskje levd ut endel fantasier uten å gå bak partnerens rygg.

:rolleyes:

• Liker 1
Skrevet

Nei, det har vi ikke. Men en gang må jo være den første?

(Leit å høre om den veldig negative erfaringen her. Takk for innspill)

Det jeg mener er; om dere ikke engang har hatt trekant så er kanskje flersex(med flere i en swingersetting) litt drøy overgang?

Jeg ville iallefall begynt i en forsiktig ende.

Uansett så har disse sexklubbene egne kvelder kun for par(tror også single jenter kan komme...er litt usikker).

Anonym poster: 01938e164faa8ccde38a56da7188fe06

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...