Gå til innhold

Hvorfor vil enkelte menn narres?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sikker? Gjør et lite eksperiment. Be to kompiser av deg ta et bilde av seg, en med bar overkropp og en med skjorte og se om du merker forskjell i oppmerksomhetsnivå :tommelsmil:

Jeg tviler ikke på at mange tiltrekkes av sånt. Jeg er bare weird i hva jeg liker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dyr gjør det jo også - bruker eksterne elementer for å kurtisere. Smører seg inn med en eller annen lukt for å være mer attraktiv.

Attraksjon har ikke alltid vært den eneste motivasjonen for å bruke sminke. I det gamle egypt f. eks, så brukte de blant annet øyeskygge i spirituelle sammenhenger og for helsens skyld. Så i og for seg så er kvinner som bruker mye sminke også veldig sunne ;)

Skrevet

Tsk, sammensetningene i Egypts sminke var ikke den samme som i dag, samt at vi har andre helsebringende midler for å holde øynene våre fri for dritt.

Skrevet

Jeg tviler ikke på at mange tiltrekkes av sånt. Jeg er bare weird i hva jeg liker.

Da får du tilpasse eksperimentet etter dine preferanser :)

Skrevet

Da får du tilpasse eksperimentet etter dine preferanser :)

Men da blir det jo ikke reellt. Jeg tror nok at hunks hadde fått mer oppmerksomhet.

Skrevet

Tsk, sammensetningene i Egypts sminke var ikke den samme som i dag, samt at vi har andre helsebringende midler for å holde øynene våre fri for dritt.

Det stemmer, men man brukte jo hva man hadde for hånden og selv om det var primitivt sett i forhold til dagens sminkevelde så hadde det jo sin funksjon.

Slapp av, du skal slippe å vaske øynene med sminke :P

Skrevet

Jeg ser for meg at det hadde svidd. Litt. Mye.

Skrevet

Jeg ser for meg at det hadde svidd. Litt. Mye.

Når jeg tenker over det så husker jeg det var en fest i det ene kollektivet jeg bodde i for en stund tilbake. Jeg lå og sov og våknet til at noen skrek at "øynene brant". Hva som egentlig skjedde den kvelden vites ikke, men da var det kanskje sminke :P

Skrevet

Det var sikkert sperm. Er det noe som svir på øyet, så er det sæd!

Skrevet

Det var sikkert sperm. Er det noe som svir på øyet, så er det sæd!

Ah, da vil jeg ikke vite!

Skrevet

Nettopp. Så vær forsiktig med hvordan du sikter!

Gjest Katten.
Skrevet

Ingen av mine partnere har sminket seg for meg. Det har i hovedsak vært for seg selv eller for andre kvinner.

For min del liker jeg naturlig skjønnhet.

Skrevet

Ingen av mine partnere har sminket seg for meg. Det har i hovedsak vært for seg selv eller for andre kvinner.

For å få oppmerksomhet ifra andre mannfolk mener du? ;) hehe

Gjest Katten.
Skrevet

For å få oppmerksomhet ifra andre mannfolk mener du? ;) hehe

Nei, jeg klarer faktisk å holde kvinnene mine interessert i meg.

• Liker 2
Skrevet

*ser for meg Kattens harem*

• Liker 3
Skrevet

Nei, jeg klarer faktisk å holde kvinnene mine interessert i meg.

*ser for meg Kattens harem*

Jeg tenkte det samme :hoho: Hvor mange kvinner har du Katten?

Anonym poster: 5d120562b0f280b51f0c652f13bd36ed

• Liker 4
Skrevet

tror mange menn forbinder sminke med femininitet. også dere som sier at dama ikke sminker seg for deg, hadde det ike vært teit om hun gikk på byen uten sminke? Da hadde hun skilt seg ut og blitt sett på som rar. og dere hadde nok ikke vært like stolte over å holde henne i hånden.

Anonym poster: b19a13533d87241c18a9a4fb17382ad1

Skrevet

Rar? Det er forskjell på trynet fullt og det å ta på seg bittelitt. Det er ingen som er rare bare fordi de velger å ikke være tungt sminket.

• Liker 1
Skrevet
Rar? Det er forskjell på trynet fullt og det å ta på seg bittelitt. Det er ingen som er rare bare fordi de velger å ikke være tungt sminket.
Jeg snakker ikke om bittelitt sminke, jeg sa _uten_ sminke. Du kan ikke benekte at den personen ville skilt seg ut, slik folk er på byen idag, og at dette ikke ville blitt sett på som positivt av flertallet, kvinner som menn?

Anonym poster: b19a13533d87241c18a9a4fb17382ad1

Skrevet

Vet du, jeg hadde gitt blanke. Jeg legger ikke merke til om folk har litt eller ingenting sminke. Det er fullstendig uinteressant og jeg vil påstå at folk som henger seg opp i om det er positivt eller ikke er like intelligente som en spyflue.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...