nybrud Skrevet 18. februar 2004 #21 Del Skrevet 18. februar 2004 Så spennende! Skal du søke på jobber der, eller skal du gå på noe skole først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. februar 2004 Forfatter #22 Del Skrevet 20. februar 2004 Naa er jeg altsaa i Edinburgh! Driver og soker jobber, er nyutdannet men venter paa resultatene mine, saa jeg vet ikke helt hva slags jobb jeg faar naa. Men helst noe innen mitt omraade, da. I dag saa vi leiligheten sammen for forste gang, den var utrolig fin. Utsikten er nydelig, vi ser ut over fjorden fra stuen og kjokkenet. Jeg kommer sterkere tilbake senere naar vi har faatt pc og er vel innstallert i leilgheten. Naa bor jeg i den gamle leiligheten til min kjaere, den ligger sentralt til og er veldig fin, men jeg lengter etter aa flytte ordentlig inn i vaart eget hjem... Noen spurte om jeg trodde det blir vanskelig aa faa jobb som utlending; vel, jeg har bodd i Storbritannia i fire aar mens jeg studerte, og jeg har heldigvis ingen aksent (folk tror jeg er fra Syd-England/London), saa jeg haaper ikke det blir noe problem! Burde egentlig skrevet dette i dagboken min, men men....Ha en god helg alle medbruder :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 20. februar 2004 #23 Del Skrevet 20. februar 2004 Heeeeeey, you`re back :-) :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 21. februar 2004 #24 Del Skrevet 21. februar 2004 Lykke til!!! Håper du får deg jobb og ting går i orden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå