Gjest Belle Gunnes Skrevet 18. august 2012 #81 Del Skrevet 18. august 2012 Det meste på Superkul. Spesielt når de minimale kjolene blir tredd nedover en småkvapsete kropp. Og det er tydligvis bare småkvapser, som handler sine klær derfra. http://www.superkul.no/kl-r-jente-gutt-281/kl-r-jente-dame-176/kjoler-112/utvalgte-cocktailkjoler-431/blondekjole-m-apning-i-ryggen-hvit-sort-kjole-9104698.html Og disse pysjbuksene så mange går med. Gosj. Ikke fint!! Jeg får flash back på bolebukser fra 80-90 tallet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 18. august 2012 #82 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Der var det mye harry ja! Hvem er det som går sånn liksom!?: http://www.superkul.no/karneval-partykostymer-421/kostymer-913/kostymer-voksen-422/diverse-745/cave-man-kostyme-9051589.html Endret 18. august 2012 av Badebuksa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 18. august 2012 #83 Del Skrevet 18. august 2012 Hele superkul er forferdelig, er det noen som handler derfra?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #84 Del Skrevet 18. august 2012 Denne her, så horeteeeee. Anonym poster: 5f0973bd744d8a9b802e9e212c521b89 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyld Skrevet 18. august 2012 #85 Del Skrevet 18. august 2012 Åååh, disse shortsene. Jeg er så lei av å måtte se rompeballene til alle "fashionistaene" bare jeg skal ut og kjøpe en kaffe. Gaaah. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 18. august 2012 #86 Del Skrevet 18. august 2012 De der hadde vært skamkule om den klossen nederst ble kuttet av. Slik: Oh yeah. Nja jeg syns fortsatt snittet og fargene gjør at jeg katogoriserer skoene som mindre fine hehe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katniss Skrevet 18. august 2012 #87 Del Skrevet 18. august 2012 Koster 8000. *Knallkjøp* 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 18. august 2012 #88 Del Skrevet 18. august 2012 Tenkte å kjøpe meg denne da.... Hahahahahaha! 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 18. august 2012 #89 Del Skrevet 18. august 2012 Tenkte å kjøpe meg denne da.... Hahahahahaha! Da kan du heller spare deg de noen-hundre kronene og gå i bare BH'en Siden alt synes uansett 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 18. august 2012 #90 Del Skrevet 18. august 2012 Da kan du heller spare deg de noen-hundre kronene og gå i bare BH'en Siden alt synes uansett Det er faktisk veldig viktig for meg med tildekt hals og armer! 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirbit Skrevet 18. august 2012 #91 Del Skrevet 18. august 2012 Det jeg liker med superkul er at de ikke prøver å legge skjul på at de redigerer bildene sine:) Enhver tosk han se det Dette er forresten morsomste tråden på lenge! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 18. august 2012 #92 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Ulekkert når damer i min alder (50++) kommer i fotside dongeriskjørt i litt stivt stoff, med baklommer med nagler og glitter, og T-shirt med glitter pluss uformelige sandaler. Eller tights med kort trøye over, stringtruse under, pumps og rumpetaske på magen... Endret 18. august 2012 av Havbris 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 18. august 2012 #93 Del Skrevet 18. august 2012 Det er faktisk veldig viktig for meg med tildekt hals og armer! Aha, ja jeg skjønner!! Det er jo litt tabu å vise hals og armer så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirbit Skrevet 18. august 2012 #94 Del Skrevet 18. august 2012 En ting jeg ikke liker som jeg ser mye i disse dagene er sånne tynne,lyse ,gjennomsiktige bluser fra bik bok hvor man kan se bhen under...Liker heller ikke de med blomstreformer som man kan se bhen under...Liker heller ikke de slappe som man kan se bhen under.. Å se bh = liker ikke 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 18. august 2012 #95 Del Skrevet 18. august 2012 Buksa mi - joggebukse som er slapp i strikken "hvit/grå" og misfarget - men den er ren og komfortabel..viser meg ikke ute i den da, utenom om jeg tar ut søpla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirius Skrevet 18. august 2012 #96 Del Skrevet 18. august 2012 Hva med disse fra finsk?? Unnskyld meg. Jeg går aldri i høyhelte sko pga en dårlig ankel. Men jeg skjønner rett og slett ikke hvordan man går i sånne sko uten å se helt merkelig ut? Altså gåstilen, ikke hvordan de ser ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 18. august 2012 #97 Del Skrevet 18. august 2012 Unnskyld meg. Jeg går aldri i høyhelte sko pga en dårlig ankel. Men jeg skjønner rett og slett ikke hvordan man går i sånne sko uten å se helt merkelig ut? Altså gåstilen, ikke hvordan de ser ut. Nei det vet ikke jeg heller, og har ikke planer å prøve meg heller hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wombat Skrevet 18. august 2012 #98 Del Skrevet 18. august 2012 Jeg har et heller anstrengt forhold til tights når folk ikke leser bruksanvisningen først: Tights er ikke bukser! Men også gjennomsiktige topper, superkorte shortser, dyreprint og haremsbukser er klær jeg vil ha betalt for å ta på meg. Og så smykker som ser vel chunky ut, det skal ikke se ut som om du sliter med armbåndet ditt, og heller ikke som om er statist i en nyinnspilling av Cleopatra Gone Wild. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 18. august 2012 #99 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) ..jeg likte den rosa;) Men, så ser jeg litt hippie ut sånn generelt i stilen. Haha jeg er enig med deg. De rosa haremsbuksene kunne jeg også helt fint gått i :happy: Jeg sliter med platå-hæler jeg, og alle sko med tjukk såle hele veien rundt lagt til: og skinny-jeans kombinert med magetopper og/eller joggesko parkas ørevarmere hansker uten fingre hårbånd med "kaninører" og korte ullgensere. "gjerne" i akryl Endret 18. august 2012 av Uanonymbruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyld Skrevet 18. august 2012 #100 Del Skrevet 18. august 2012 http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/leggings/ax-paris-1107/chain-print-leggings-310169-54/ Så noen som kjørte noe ala denne stilen, minus hatten og skoa, for kanskje en uke siden. Snasent med leggins, bh-greie, converse og skinnjakke. Hjalp heller ikke at det befant seg på en chunky tenåring. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå