Freyja Valkyrie Skrevet 16. mars #6821 Del Skrevet 16. mars 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #6822 Del Skrevet 16. mars LiseTV skrev (På 11.3.2024 den 16.13): En brun rutet jakke med blå striper i kryss. Utrolig at slikt kan lages, kjøpes og brukes. Ja, heeeelt utrolig at det er lovlig, ass! Designeren burde stenges inne på lukket anstalt på livstid! Ruter og striper er satans skaperverk og burde forbys! Anonymkode: e8087...c9f 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 16. mars #6823 Del Skrevet 16. mars sofie777 skrev (19 timer siden): Altså: det er et trykk av en kjole på en annen kjole. Hvem sin gode idé var det? Jo, Zalando selvfølgelig! La meg gjette; den er overpriset også? 😂 Typ 3-4000,-? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 16. mars #6824 Del Skrevet 16. mars Mardina skrev (11 minutter siden): La meg gjette; den er overpriset også? 😂 Typ 3-4000,-? 😂 Sikkert, jeg vil ikke åpne og legge det inn i min algoritme mer enn det er 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #6825 Del Skrevet 17. mars 20 hours ago, Freyja Valkyrie said: Det der er jo en sånn vattert sengejakke som eldre damer bruker. Her er noe tilsvarende fra Finn: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=297058555 Snart har moten vært innom alle sånne soveklær som streetwear: pyjamasbukse, kjoler med nattkjole-mønster og fasong, sko som ser ut som plysjtøfler, og nå sengejakke. Venter på å se vatterte morgenkåper i rosa nylon, stylet sammen med beige strømper som skal ligge litt sånn buklete rundt ankelen. Anonymkode: 1b5fa...5d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 17. mars #6826 Del Skrevet 17. mars Om Holzweiler får viljen sin er det disse jakkene som skal dominere skiløypene i påsken. Blir muligens litt utfordrende i skiheisen, men stilen er viktigst. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humlemor Skrevet 17. mars #6827 Del Skrevet 17. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #6828 Del Skrevet 17. mars jeg tror jeg står over årets jeansmote: Anonymkode: 5ab86...dc5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 17. mars #6829 Del Skrevet 17. mars Munchlax skrev (På 7.3.2024 den 15.03): Minitroll skrev (På 9.3.2024 den 15.28): Sko for enhver anledning😂 Jeg sitter og funderer på hvilken anledning jeg kan bruke disse skoene. Når jeg skal kle meg ut som enhjørning, kanskje? Humlemor skrev (37 minutter siden): 😂Dette antrekket er så ekstremt at det er kult! Jeg ser for meg at det vil passe for en eksentrisk kunstner som trenger å synes. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 17. mars #6830 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (På 26.10.2023 den 10.56): Tynne, korte dunjakker, slik som denne: https://www.bergans.com/no/p/7675-rros-down-light-w-jacket/21477 Passer egentlig ikke til noe, men ser virkelig fælt ut kombinert med jeans og andre «hverdagslige» klær. Anonymkode: 05b52...522 AnonymBruker skrev (På 26.10.2023 den 18.36): De er i alle fall utrolig gode ☺️ Ikke for tykke, men likevel varme. Synes de passer med helt vanlige klær, jeg 🤷🏼♀️ Anonymkode: 67242...987 Litt enig med dere begge. Har en, men kvier meg litt for å bruke den da jeg føler jeg går i «pensjonistuniform» 😅 Det er jo ikke stygt, er ikke det, men føler at jeg likeså godt kunne klipt håret og farget det grått. Går jeg på senteret er 90% av de gamle damene kledd i lett dunjakke og jeans… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 17. mars #6831 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (På 21.2.2024 den 20.51): Svarte boblekåper/dunkåper er det styggeste jeg vet. Fy flate så deprimerende det er å la blikket vandre i bybildet, og alt man ser er et hav av svarte boblekåper. Eller svarte dunjakker. De er akkurat like støgge som kåpene. Anonymkode: 5ab86...dc5 Word. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #6832 Del Skrevet 17. mars Styggeste jeg har sett må være den blå kjolen Sophie Elise poserte i for litt siden. Anonymkode: cdabb...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gramma Skrevet 21. mars #6833 Del Skrevet 21. mars Det er jo veldig mange ting å ta tak i her, men jeg henger meg av en eller annen grunn mest opp i at det er en strømpebukse, ikke en tights. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #6834 Del Skrevet 21. mars Denne tskjorta Anonymkode: 68204...417 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #6835 Del Skrevet 21. mars Så vittig at kvinner tydeligvis er sine egne verste fiender 🫢....Snakk om å snakke hverandre ned.... Anonymkode: 0a8ed...53a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 21. mars #6836 Del Skrevet 21. mars Jeg synes disse kriminelt lange OG tykke boblekåpene som går ned til leggene er lite flatterende. Spesielt om de er uten armer. Dette holder jeg litt for meg selv, da flere venninner har slike. Når alt kommer til alt er jo ikke gode vinterjakker spesielt fine noen av dem. Verken parkas eller boblejakker synes jeg er særlig fint. Gjelder også min vinterparkas. Den skal først og fremst holde meg varm... 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elline Skrevet 21. mars #6837 Del Skrevet 21. mars Blir det feil av meg å si at jeg likte brorparten av tingene her? 🤭 Ikke den Hitler T skjorta da selvfølgelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 21. mars #6838 Del Skrevet 21. mars 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 21. mars #6839 Del Skrevet 21. mars Minitroll skrev (På 17.3.2024 den 20.37): Om Holzweiler får viljen sin er det disse jakkene som skal dominere skiløypene i påsken. Blir muligens litt utfordrende i skiheisen, men stilen er viktigst. Praktisk å ha soveposen med seg om det blir litt for kaldt... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 22. mars #6840 Del Skrevet 22. mars 💃 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå