Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

Beklager, men jeg synes ikke den var noe fin. Selv om den er fra Vivienne Westwood. Og det er ikke fordi den er utdatert.

Det var ingens poeng at peplum er utdatert, det var et poeng med "søren heller, er det in i år også".

Ingen trenger å synes den er fin så lenge den som eier og bruker den synes den er fin ;)

Poenget er vel å finne butikker som har plagg man selv liker og klèr istedet for å legge fokuset på det man selv ikke liker.

Smaken er såpass forskjellig at man bør gledes over at utvalget er nyansert, - selv om det betyr at det finnes plagg man selv ikke setter like stor pris på.

Så er utvalget ganske smalt her hjemme, og i hovedsak forkuset veldig på 'mainstream', noe som gjør det vanskelig å finne annet enn kjedebutikkenes billigutgaver/-kopier av de største trendene fra catwalk'ene ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker bloggen hennes altså, men noen ganger lurer jeg litt på hva hun tenker når hun kler på seg. Syntes dere dette er fint?

http://hedda.blogg.no/1400952793_statistics.html

Jeg synes Hedda passer veldig godt til den stilen hun har, og har blitt veldig vant til den. Synes hun kler seg bra, men det betyr ikke at jeg hadde sett bra ut i de klærne. ;) Hedda er Hedda, og kan etter min mening kle det aller meste. Sier ikke dette med den tanken om at det-er-dritkult-at-hun-tør-å-skille-seg-ut - fordi det er ikke det som gjør stilen hennes bra for min del. Det er bare det at hun passer godt i de klærne hun velger, og ser i 95% av tilfellene super ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trodde vi var ferdige med peplumtopper, men tydeligvis ikke. Var på en shoppingrunde i går, og det kryr fortsatt av peplumtopper i butikkene. Drit stygt.

Åååh, jeg syntes de kan være så fine om man har fasongen til det. IMG_0946.jpg

Anonymous poster hash: d8362...293

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Åååh, jeg syntes de kan være så fine om man har fasongen til det. IMG_0946.jpg

Anonymous poster hash: d8362...293

Jeg synes peplum er fint, men problemet med mange (og den på bildet) er at livet er for lavt nede. Peplumen skal gå fint utover hoftene, ikke rett ut fra midten av magen. Selv om jeg likte det bildet så hadde det finere om pleplumen hadde begynt lavere og ikke vært så stiv.

Mer som på midten og til høyre på dette bildet (de grå kjolene)

peplum-dress-celebrities-2012.jpg

Anonymous poster hash: 4ef3f...db0

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke sett "my big fat gypsy wedding"?! ;)

Du sier noe der. En av kjolene jeg har sett i det programmet trengte batteri for at alle de ørten fjørten lysene skulle skinne :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Superkul.no er helt fantastisk. Skreddersydd for harryfolket på bygda. Jeg vet ikke om én annen klesbutikk på nett som selger E-sigaretter, tungepiercing, dragesverd og strippekjoler og markedsfører det som 'superkult'.

Konseptet er helt magisk. Underholdning på høyt nivå.

Her lufter du de intelligente fordommene dine, ser jeg.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

weird-crazy-ugly-dropcrotch-leggings-pri

øøhh?

82c34040667e502e30e7d2beea841bcd.jpg

Hahahah fint smykke sant?

Haha hvor fant du den buksa?? Den MÅ jeg ha til et bad taste party en gang!

Jeg synes peplum er fint, men problemet med mange (og den på bildet) er at livet er for lavt nede. Peplumen skal gå fint utover hoftene, ikke rett ut fra midten av magen. Selv om jeg likte det bildet så hadde det finere om pleplumen hadde begynt lavere og ikke vært så stiv.

Mer som på midten og til høyre på dette bildet (de grå kjolene)

peplum-dress-celebrities-2012.jpg

Ser jeg skrev feil, mente selvsagt at livet er for høyt oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha hvor fant du den buksa?? Den MÅ jeg ha til et bad taste party en gang!

Hahah fant det bare tilfeldigvis på nettet så jeg tviler på at den går an å få tak i :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjolen til Kim Karda-hvordan-man-nå-skriver-navnet. Greit at man prøver å skjule gravidmagen med et litt prangende mønster, men det var ikke særlig vellykket. Når det i tillegg går opp i halsen ser det ut som det bare er et hode som flyter rundt oppå en boble av kaos.

mileyembed2_2755995a.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...