pinar Skrevet 17. august 2012 #61 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) .... Jeg har ingen ord. Haha! Eneste positive her er at det ser ut som det er brukt masse stoff fra ymse annet plagg , men spørsmålet er: Hvem ville brukt disse buksene? Ute? Offentlig? Endret 17. august 2012 av Karpuzi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katinkatinka Skrevet 17. august 2012 #62 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Styggeste jeg ser nå om dagen er disse ekstremt korte olashortsene som man kan se er trukket så langt opp i rumpesprekken at det antakeligvis er fare for analrifter. Det ser ut som om noen av de har hengt etter to kroker i det de dro på seg shortsen og resultatet er en shorts formet som en V og rumpeballer hengende ut... Herregud, altså. Endret 17. august 2012 av katinkatinka 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 17. august 2012 #63 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg ELSKER haremsbuksene mine, så ssssht på dere:P Jeg kan virkelig ikke fordra de som konstant ser ut som "blog-it-girls". Dere skjønner sikkert hva jeg mener. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 17. august 2012 #64 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg ELSKER haremsbuksene mine, så ssssht på dere:P Noen haremsbukser syns jeg kan være fine Men akkurat de 2 jeg postet var ikke særlig fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 17. august 2012 #65 Del Skrevet 17. august 2012 Godt høsten er på vei så vi slipper de unødvendig korte shortsene. Satt på en uteservering en kveld her, så kommer det to brisne jenter gående på gata. En av dem hadde på seg en hvit shorts der rumpeballene bokstavelig talt hang ut, alle cellulittene var synlige og alt dinglet.. Skjønner at det ikke er så mye man kan gjøre med cellulitter eller overflødig fett på et blunk, men poenget er at man kan jo alltids dekke seg til litt mer.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candy Pie Skrevet 17. august 2012 #66 Del Skrevet 17. august 2012 http://www.superkul.no/megasalg-438/stort-skosalg-jente-792/pink-roses-sko-9042956.html Jeg liker blosterprint altså, men det finnes grenser... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 17. august 2012 #67 Del Skrevet 17. august 2012 http://www.superkul....ko-9042956.html Jeg liker blosterprint altså, men det finnes grenser... Hvis ikke det der er horesko, ja da vet ikke jeg.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nyx Skrevet 17. august 2012 #68 Del Skrevet 17. august 2012 Må helt ærlig si at det var hettegenser, shorts og JC... Sååå stygt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
belle_ Skrevet 17. august 2012 #69 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Det verst er at jeg stadig ser folk i slike bukser, de ser ikke ut!! Edit: Det var til de buksene Karpuzi la ut! Endret 17. august 2012 av belle_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candy Pie Skrevet 17. august 2012 #70 Del Skrevet 17. august 2012 haha? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 17. august 2012 #71 Del Skrevet 17. august 2012 haha? De der er kule. Og de skal visstnok være mye bedre for føttene enn vanlige sko. Jeg har tenkt å kjøpe meg sånne til å bruke på trening! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candy Pie Skrevet 17. august 2012 #72 Del Skrevet 17. august 2012 + 95 % av klæra på superkul... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candy Pie Skrevet 17. august 2012 #73 Del Skrevet 17. august 2012 De der er kule. Og de skal visstnok være mye bedre for føttene enn vanlige sko. Jeg har tenkt å kjøpe meg sånne til å bruke på trening! Hehe, trening er en ting, men hadde man gått vanlig kledd pluss de skoa der, sååå...synes de så litt rare ut. Men om de er gode å gå i så kjør på! Jeg likte ikke sånne clogs(?) før, men nå eier jeg et pr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 17. august 2012 #74 Del Skrevet 17. august 2012 Hehe, trening er en ting, men hadde man gått vanlig kledd pluss de skoa der, sååå...synes de så litt rare ut. Men om de er gode å gå i så kjør på! Jeg likte ikke sånne clogs(?) før, men nå eier jeg et pr Jeg kan forsikre deg om at jeg ikke skal valse rundt i de der når jeg ikke er på trening, hehe :gjeiper: Crocs? Jeg eier ikke crocs, men syns de ser helt greie ut til sånne sleng-på-sko når man skal gå med søpla eller ta hunden ut å tisse. Forøvrig husker jeg at Rema 1000 på mitt gamle bosted hadde lagt flere kurver fulle av Crocs utenfor butikken med store lapper der det stod "gratis". Men ingen tok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 17. august 2012 #75 Del Skrevet 17. august 2012 Det verst er at jeg stadig ser folk i slike bukser, de ser ikke ut!! Edit: Det var til de buksene Karpuzi la ut! Er det sant??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 17. august 2012 #76 Del Skrevet 17. august 2012 Hva med disse fra finsk?? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
belle_ Skrevet 17. august 2012 #77 Del Skrevet 17. august 2012 Er det sant??? Hehe ja, tuller ikke! I forrige uke senest fikk jeg hakeslep da naboen til mamma kom for å vise innkjøpene sine da jeg var på besøk, jammen var det ikke en slik en fargesprakende bukse som hun hadde kjøpt i tyrkia. På legekontoret tidligere i år så jeg en som hadde i jeansvariant som den første bare det var strikk i magen, det toppet seg helt da det stod D&G med store gullbokstaver bak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 17. august 2012 #78 Del Skrevet 17. august 2012 Noen haremsbukser syns jeg kan være fine Men akkurat de 2 jeg postet var ikke særlig fine. ..jeg likte den rosa;) Men, så ser jeg litt hippie ut sånn generelt i stilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miah Skrevet 18. august 2012 #79 Del Skrevet 18. august 2012 Hva med disse fra finsk?? De der hadde vært skamkule om den klossen nederst ble kuttet av. Slik: Oh yeah. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 18. august 2012 #80 Del Skrevet 18. august 2012 Denna da? http://www.lindex.com/no/dame/overdeler/bluser-skjorter/6854816/Bluse/?styleId=31954421 Jeg liker også ikke disse typene.. http://www.lindex.com/no/dame/overdeler/gensere-cardigans/6872790/Genser/?styleId=33763161 Jeg kan ikke noe for det, men synes at camoting er litt harry http://bikbok.com/en/collection/Category/Tops/Leo_sweater_camo/ Hva er det med denne liksom? http://bikbok.com/en/collection/Category/Shirts-blouses/Fancy_Freddy_print1/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå