Gjest Badebuksa Skrevet 18. august 2012 #21 Skrevet 18. august 2012 Hvordan vet du at alle unger hyler fordi de ikke får ting? Poenget er at dere antar og antar og antar og vet ingenting. Aner ikke hvem du snakker til, siden du ikke har sitert, men jeg har aldri ment det i allefall Noen drittunger hyler fordi de ikke har oppdragelse og er misfornøyde uansett hva de stakkars foreldrene foretar seg. Andre har kanskje vondt. Eller så vil de ha ting. Osv. Mange grunner. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #22 Skrevet 18. august 2012 Hvordan vet du at alle unger hyler fordi de ikke får ting? Poenget er at dere antar og antar og antar og vet ingenting. Vel, unger hyler ofte: "Jeg vil ha! Jeg vil ha is! Uææææ!" og da er det nærliggende å anta at de hyler fordi de ikke får noe. Anonym poster: aa4243a3bc2b7e59909c98f8b8423884 4
Silfen Skrevet 18. august 2012 #23 Skrevet 18. august 2012 Det virker ikke som om du ikke mener det utfra HI iallfall. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #24 Skrevet 18. august 2012 Unger som får godter og boller på handleturen griner når de en gang ikke får det. Løsning: ikke start med å gi ungene godter og boller på handleturen! Unger som har erfart at hyling gir ønsket resultat kommer til å hyle. Løsning: ikke gi etter første gang! Det er ikke verre enn det... Og for dere som ergrer dere over skrikerunger: når du får barn selv vil du erfare at slitne unger er grinete, bare vent og se! Slitne unger bør slippe å settes i stressende situasjoner (som kjøpesenter er for en liten unge, bøy deg ned så skjønner du det!) Skal ikke ha barn selv, så det slipper jeg. Så jeg skal fortsette å klage over grinete unger Hvordan vet du at alle unger hyler fordi de ikke får ting? Poenget er at dere antar og antar og antar og vet ingenting. Fordi vi er ikke så dumme som du skal ha det til. Det er forskjell på "au jeg har det vondt gråt" og trass gråt. Anonym poster: 4b4ad3c028ec1b6c1190346c0abddb98 2
Gjest Badebuksa Skrevet 18. august 2012 #25 Skrevet 18. august 2012 Noen ganger, har det hørt ut som ungen holdt på å daue!! Så, sekunder etter, slutter den å grine. F. eks hvis jeg ser på den med det sinna blikk. Hahahahaha
Harlekin Skrevet 18. august 2012 #26 Skrevet 18. august 2012 Skal ikke ha barn selv, så det slipper jeg. Så jeg skal fortsette å klage over grinete unger Har du virkelig lyst til å bli kjent som den sure, klagete damen? Fordi vi er ikke så dumme som du skal ha det til. Det er forskjell på "au jeg har det vondt gråt" og trass gråt. Anonym poster: 4b4ad3c028ec1b6c1190346c0abddb98 Og du er den beste til å bedømme alle typer gråt? Imponerende Noen ganger, har det hørt ut som ungen holdt på å daue!! Så, sekunder etter, slutter den å grine. F. eks hvis jeg ser på den med det sinna blikk. Hahahahaha Ja, hahaha. 1
Gjest Camilla Skrevet 18. august 2012 #27 Skrevet 18. august 2012 Gøyalt å se hvor ekstremt mye kunnskap og erfaring de barnløse har om barn. Jøsses,.vi med barn må da virkelug være idioter som ikke vet alt det dere vet!
Gjest Candy Pie Skrevet 18. august 2012 #28 Skrevet 18. august 2012 Synes det er irriterende selv, men jeg tror ikke foreldra synes det er særlig morsomt heller. Og ungen skriker sikkert ikke for at han eller hun synes det er så sinnsykt morsomt 1
Hedda-78 Skrevet 19. august 2012 #29 Skrevet 19. august 2012 Enig i at hvis man begynner å gi barna godteri/boller/det de måtte ønske på butikken for å få de til å holde stilt, har man virkelig gjort seg selv en bjørnetjeneste. Mine barn får aldri noe i butikken, rett utenfor eller på vei hjem. Heldigvis har det virket, for de har ennå ikke hylt "jeg vil ha iiiiis, uææææh!" på butikken. Men likevel har vi hatt trassanfall på butikken. Ikke fordi han ville ha noe, men fordi han ikke fikk lov til å kjøre villmann med den lille handlevogna, og ikke fikk han lov til å dra ut alle plastposene ved fruktdisken heller. Og når jeg til slutt nektet ham å putte fingrene inn i brødskjæremaskina, ble det alt for mye for treåringen og han fikk et voldsomt trassanfall. Så nei, det er ikke alle hylende unger på butikken som er bortskjemte med å få godteri når som helst. Ellers synes jeg faktisk ikke at et kjøpesenter er et spesielt bra sted for små barn. Jeg synes utrolig synd på de barna som blir tatt med på kjøpesenter i timesvis, mens mor handler og forventer at poden sitter stille i vogna i timesvis. Og gjerne med både vognpose og lue på i tillegg, innendørs... Små barn skal være ute og leke og boltre seg fysisk, og får ikke noe stimuli eller utbytte av shopping. Mange menn får noia av kjøpesenter, er det da rart at små barn blir krakilske innimellom? 1
Harlekin Skrevet 19. august 2012 #30 Skrevet 19. august 2012 Enig i at hvis man begynner å gi barna godteri/boller/det de måtte ønske på butikken for å få de til å holde stilt, har man virkelig gjort seg selv en bjørnetjeneste. Mine barn får aldri noe i butikken, rett utenfor eller på vei hjem. Heldigvis har det virket, for de har ennå ikke hylt "jeg vil ha iiiiis, uææææh!" på butikken. Men likevel har vi hatt trassanfall på butikken. Ikke fordi han ville ha noe, men fordi han ikke fikk lov til å kjøre villmann med den lille handlevogna, og ikke fikk han lov til å dra ut alle plastposene ved fruktdisken heller. Og når jeg til slutt nektet ham å putte fingrene inn i brødskjæremaskina, ble det alt for mye for treåringen og han fikk et voldsomt trassanfall. Så nei, det er ikke alle hylende unger på butikken som er bortskjemte med å få godteri når som helst. Min jente får boller eller is av og til, men ikke alltid. Jeg ser ikke noen grunn til alltid å nekte disse tingene, jeg tror hun forstår at godsaker ikke er en selvfølge likevel. Jeg har i hvert fall ikke hatt noen spesielle problemer med det. Hun vil gjerne bort til godtehyllene og velge lørdagsgodt selv om det er en vanlig tirsdag, men hun godtar det når jeg sier at vi ikke skal ha snop i dag, fordi det ikke er lørdag. Kanskje protesterer hun litt, men det gir seg. Wllers synes jeg faktisk ikke at et kjøpesenter er et spesielt bra sted for små barn. Jeg synes utrolig synd på de barna som blir tatt med på kjøpesenter i timesvis, mens mor handler og forventer at poden sitter stille i vogna i timesvis. Og gjerne med både vognpose og lue på i tillegg, innendørs... Små barn skal være ute og leke og boltre seg fysisk, og får ikke noe stimuli eller utbytte av shopping. Mange menn får noia av kjøpesenter, er det da rart at små barn blir krakilske innimellom? Det er jeg helt enig i - får noia selv, jeg! Jeg hater å handle og på kjøpesentre spesielt. Men av og til må man jo bare, dessverre.
Ciara Skrevet 19. august 2012 #31 Skrevet 19. august 2012 Skjønner ikke at folk synes hylende unger er et så stort problem. Når jeg hører hylende unger gidder jeg ikke å spekulere noe videre over det. For: 1) Foreldrene gjør sannsynligvis det de kan for at barna ikke skal hyle offentlig, eller 2) Det er en grunn til at foreldrene ikke får roet dem ned, og da er det ikke krise for meg å høre på hyling en liten stund
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå