Gjest Bobler Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Pappa skal spandere tur på barna med samboere. Vi blir enten 6 eller 7 stk. Planen var å ta en langhelg i begynnelsen av mars, men en uke går også fint. Helst ikke land hvor det er minusgrader/veldig kaldt. Vi er i alderen 21 til 58, og min kjære far er veldig opptatt av historie og liker f.eks gamle kirker og ruiner. Så en by med dette i hadde vært suverent, samt litt shopping for oss barna. Han har ikke noe budsjett, og vil ha 4stjerners hotell. Forslag til by/land som er verdt å besøke?
marsy Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Her er noen forslag: For best mulig temperatur: Roma Firenze Barcelona Lenger nord: Edinburgh Dublin Paris
Anneline80 Skrevet 20. august 2012 #3 Skrevet 20. august 2012 I tillegg til de som er nevnt: - Venezia - Lisboa - Sicilia - Athen
Montefalco Skrevet 26. august 2012 #4 Skrevet 26. august 2012 Cape Town. Litt lang flytur, men samme tidssone. Ikke så mye ruiner, men mye historie. Europa har selvsagt mange flotte byer. Min favoritt er Roma. Men været i Europa er veldig vekslende i mars. Jeg har opplevd ett år med minusgrader og ett år med 25 plussgrader i mars i Roma
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå