Gå til innhold

Zoloft - hjelp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg er nå dag 2 på zoloft, og føler jeg blir verre! Føler jeg begynner å miste grepet, er dette vanlig i begynnelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Mener ikke å være frekk når jeg sier dette, men har du ikke lest bruksannvisningen? Det kan ta opp til fire uker, noen ganger mer før du kjenner bedring og det er helt vanlig i starten å få forverret angst og depresjon. Hvis det blir riktig ille må du ta kontakt med legen din, jeg vet jo ikke hvilken dose du går på, men det kan jo være aktuelt å starte med en lavere dose om det blir uutholdelig. Men du må regne med å bli værre i starten uansett, da dette er en veldig vanlig bivirkning på de fleste antidep.

Skrevet

Jeg prøvde de pillene å det var helt jævlig. Blei totalt lam i hodet, satt å gapa som en mongolid apekatt og ble suicidal. Måtte slutte etter bare noen dager..

Men cipralex fungerte bra. Det kan ta tid å finne den medisinen som passe best for deg, uansett så sørg for å starte på en lav dose og øk dosen sakte.

Føler du deg veldig dårlig så kontakt lege, det skal jo gå noe tid før du merker bedring men min erfaring er at noen av disse medisinene gir bivikninger som er for ille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...