Gjest Janus Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Er cruise kun for pensjonister eller passer det for mennesker i en yngre livsfase også? Jeg vil på cruise!
Noteknekk Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 (endret) Passer alle aldersgrupper :-). Jeg har vært på cruise i Middelhavet og der var det både unge voksne, barnefamilier og pensjonister. Mulig det varierer mellom ulike cruise, men min erfaring var i alle fall at det var stor variasjon. Jeg reiste med royal carribean :-). Edit: skriver på mobil og kom borti post litt for tidlig Endret 16. august 2012 av Noteknekk
annannas Skrevet 16. august 2012 #3 Skrevet 16. august 2012 Jeg var på cruise i middelhavet ifjor. Og selv om vi kanskje var de eneste ungdommene, så var det mye større variasjon enn jeg hadde forventet. Mange unge nygifte, familier med eldre barn, familier med yngre barn og ellers godt voksne par. Cruise passer for folk i alle aldre, rett og slett. Det finnes aktiviteter for alle aldersgrupper på båten.
Anglofil Skrevet 16. august 2012 #4 Skrevet 16. august 2012 Passer absolutt alle, vil jeg si. Vi var på cruise i Karibien med Oasis of the Seas i juni og vi storkoste oss! De færreste var faktisk pensjonister. Det var en god blanding av par, pensjonister, barnefamilier osv. Mvh Yvonne
super-s Skrevet 16. august 2012 #5 Skrevet 16. august 2012 Nei! Eller..har aldri vært på cruise selv, men skal på cruise neste år! Har alltid hatt lyst! Cruise kan vel være for alle aldersgrupper, man bare velger et cruise som passer. Det finnes jo familiecruise, pensjonistcruise og partycruise, og sikkert mange flere!
AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #6 Skrevet 17. august 2012 Vi var som familie med to barn både i Karibien, Alaska og Middelhavet. Noen desinasjoner har flere pensjonister enn andre, mens andre destinasjoner har kanskje flere par. Noen er vel også er barnevennlige enn andre, jeg hadde ikke mange å 'leke med' da jeg var i Alaska som yngre, mens det var mange amerikanere på Karibiencruiset da de kjørte ut fra Miami, hvilket gjorde at flybilletten deres ikke var dyr. De kalles ofte 'buffeturister', de betaler for maten og oppholdet om bord, ikke utfluktene. På noen europeiske cruise er det folk som er mer kulturelt interessert, kommer også an på destinasjonene. Anonym poster: bc451a87374e590cb8637464179d4127
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå