AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Leste akkurat dette i aftenposten: 14% av byens befolkning røyker daglig. Men da lurer jeg på, hvorfor røyker 70% av mine medpassasjerer på t-banestasjonen? Finnes det noen logisk forklaring? Anonym poster: c09d256596a143abce5b9a614bb40e7d
Medlem Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Røykere reiser mer kollektivt enn ikke-røykere? Det, eller så er det bare tilfeldig..
AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #3 Skrevet 16. august 2012 Bare 14%?? Så bra. Det var 25% for et par år siden!! Anonym poster: bb0db257b493daf96e445890fdfb8707
pinar Skrevet 16. august 2012 #4 Skrevet 16. august 2012 Kanskje det er spesielt på din t-banestasjon? For jeg ser det sjeldent.
melly666 Skrevet 16. august 2012 #5 Skrevet 16. august 2012 fordi det er mange som røyker, men som ikke gjør det daglig kanskje?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #6 Skrevet 16. august 2012 fordi det er mange som røyker, men som ikke gjør det daglig kanskje? Mener du at de gjør det bare på t-banestasjonen, og at de gjør det på skift sånn at det alltid skal være nok røykere tilstede? Hva er det i tilfelle med t-baneperrongen som lokker røykerne frem? Og hvorfor følger de etter meg når jeg prøver å flykte langt nedover perrongen? Anonym poster: c09d256596a143abce5b9a614bb40e7d
melly666 Skrevet 16. august 2012 #7 Skrevet 16. august 2012 Mener du at de gjør det bare på t-banestasjonen, og at de gjør det på skift sånn at det alltid skal være nok røykere tilstede? Hva er det i tilfelle med t-baneperrongen som lokker røykerne frem? Og hvorfor følger de etter meg når jeg prøver å flykte langt nedover perrongen? Anonym poster: c09d256596a143abce5b9a614bb40e7d stress etter jobb? :gjeiper:
hermoine Skrevet 17. august 2012 #8 Skrevet 17. august 2012 Tror nok du er mer paranoid jeg. Hvis du mener at røykere følger etter deg 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #9 Skrevet 17. august 2012 stress etter jobb? :gjeiper: Før jobb også, tydeligvis. Tror nok du er mer paranoid jeg. Hvis du mener at røykere følger etter deg Nope, jeg har opplevd det flere ganger. Jeg kan stå alene på en laaang perrong, og røykeren blinker meg ut og fyrer opp røyken rett ved siden av. Når jeg går unna, følger han etter. Det sies at røykere er så sosiale, kanskje det er derfor. Anonym poster: c09d256596a143abce5b9a614bb40e7d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå