Gå til innhold

Sexrelatert problem....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Meg og kjæresten har vært sammen i ca en mnd. Alt går veldig bra på de forskjellige måter, bortsett da fra sexfronten....

I begynnelsen gikk det ganske fort for ham, og (takk og pris) det varer lengre nå. Men jeg får ikke stort ut av det på en måte. Hater å måtte skuffe ham, og jeg håper jo egentlig at det går seg til selv. Men det gjør det jo ikke, så jeg kan ikke ignorere det mer.

Eksempler er at det ikke er store bevegelsene annet enn ut og inn, ja jeg har prøvd å vise ham andre måter å knulle på... Det er mer den type sex man har om man nettopp har gjort det for første gang. Feks kan han si (etter at det har gått for ham og jeg har sagt at jeg er nær) at det er synd vi ikke kan fortsette da osv :klo: Den type ting osv..

Jeg er ganske så sjenert av meg til å fortelle ting/korrigere hva han gjør osv, enn jeg er til å "vise" ham hva han skal gjøre. Han derimot, tror jeg rett og slett har hatt veldig lite sex.. (Vi er over 30 år forresten)

Tips? Som ikke er så brutale å si høyt feks? ;)

Anonym poster: 9048006414fc6b9409c10a82fb96a658

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett deg på trynet hans så skjønner han nok hvor du vil.

Anonym poster: b7733f23f6de04595b7f68ab8400438a

• Liker 5
Skrevet

Kan du ikke bare spørre om han kan hjelpe deg å avslutte når du er så på kanten? Med fingre/tunge f.eks., eller bare led fingrene dit du vil ha dem uten ord..

Skrevet

Prøv å ta kontrollen i senga kanskje? Får inntrykk av at dere kun kjører misjonær (godt mulig jeg misforstår), men da kan du ta kontrollen som sagt og ja ri han for eksempel, eller bare si at du vil bli tatt bakfra? Eller som smilo foreslo over at du leder fingrene hans til forskjellige steder.

Skrevet

Feks kan han si (etter at det har gått for ham og jeg har sagt at jeg er nær) at det er synd vi ikke kan fortsette da osv :klo: Den type ting osv..

Hva med å bare ta det som et hint? (Selv om vi begge vet det ikke er det..) Om du blir veldig sjenert av å si noe kan du jo smile litt lurt og lede fingrene hans dit du vil ha dem, om du syns det er greiere å si noe kan du jo si noe ala "men det kan vi" og fortsette?

Ang andre stillinger og variasjon, hva med å ta det utenfor senga? Formuler deg mer i retning "jeg har en fantasi..." "Jeg liker å ha sex slik og slik" (I steden for jeg skulle likt/ kan vi ikke - du kommuniserer med en mann) og ikke gløm å fortelle han/ vise han at du liker noe.

Anonym poster: a4037ba9d9df537493acc7a6ad04d049

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar :)

Joda, vi har prøvd forskjellige stillinger. Den "verste" altså da det går altfor fort for ham (snakk om et minutt... :( ), det er å ri ham..

Bakfra fungerer dårligst for begge. Men vi har prøvd mange andre, og egentlig samme problemet......

Jeg skal prøve å føre ham i riktige retninger, men er han ferdig, så tror han at vi er ferdig. Nesten som jeg maser om jeg da vil fortsette. Han er tydelig skuffet fordi han ikke "klarer" å tilfredstille meg, og jeg er jo enig ;)

Uff, følsomt tema dette... Og om jeg blir slik "sex-guru" mens vi holder på, så virker det som om han får presentasjonsangst, for da blir han bare halvstiv...... :(

SUKK

Tar imot mange flere råd om dere har :)

_ts

Skrevet

Hva med å bare ta det som et hint? (Selv om vi begge vet det ikke er det..) Om du blir veldig sjenert av å si noe kan du jo smile litt lurt og lede fingrene hans dit du vil ha dem, om du syns det er greiere å si noe kan du jo si noe ala "men det kan vi" og fortsette?

Ang andre stillinger og variasjon, hva med å ta det utenfor senga? Formuler deg mer i retning "jeg har en fantasi..." "Jeg liker å ha sex slik og slik" (I steden for jeg skulle likt/ kan vi ikke - du kommuniserer med en mann) og ikke gløm å fortelle han/ vise han at du liker noe.

Akkurat det som er problemet, jeg er veldig sjenert på snakkingen om hva vi skal gjøre/han skal gjøre. Men jeg mp vel bare skjerpe meg og ta det som det kommer ;)

Flere tips? :) Feks hvordan si dette på mange muluige måter ;)

_ts

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvordan du skal ordlegge deg, jeg. Men hva med noe sånt som; Hvis du gjør det deilig for meg først, skal jeg gjøre det deilig for deg etterpå ;) for det virker jo som at om du skal ha noe håp om tilfredsstillelse do må det skje før han setter igang?

Skrevet

Du får ta kommando og pule vettet av ham. Make or brake rett og slett.

Skrevet

Akkurat det som er problemet, jeg er veldig sjenert på snakkingen om hva vi skal gjøre/han skal gjøre. Men jeg mp vel bare skjerpe meg og ta det som det kommer ;)

Flere tips? :) Feks hvordan si dette på mange muluige måter ;)

_ts

Først, at han kommer fort og så kommuniserer skuffelse over dette + at du antagelig ser skuffet ut er en heller dårlig kombo. Hva med å dra sex ut lengst mulig før dere faktisk kommer til selve samleiet? Helst bør vel du komme først, så slipper han å føle seg utilstrekkelig (som kan føre til at han blir stresset, varer enda kortere etc, etc..).

Og om dere begge er sjenerte: hva med å skrive til hverandre? Mail helst, da dette gir rom for litt lengde. En type sexy brev? Selvsagt fungerer dette bare om han er typen som liker å uttrykke seg skriftlig. Men det er ofte enklere å være direkte når en ikke må se partner i øynene, og lettere å ta til seg ting når en ikke er i en følelsesladet situasjon.

Skrevet

Dette kan da løses relativt enkelt; ta din tur først slik at når du har kommet så er det hans "tur". Er det G-punkt eller klitorisorgasme som funker best for deg TS? Uansett så kan det ofte fungere godt å dele det opp litt. Kanskje han kan bruke hånden sin på deg mens du kysser og stryker ham f.eks? Det er jo ikke snakk om å ligge som en potetsekk nødvendigvis, selv om hovedfokusen er på deg den første stunden.

Lykke til!

Skrevet

_ts her

Jeg prøvde meg igår på å føre ham i riktige retninger, jeg sa også at vi skulle gjøre det roolig. Ja, det fungerte å gjøre det rolig i ca 10 sekund, før han da begynner å peise på igjen..... :S

Vurderer å ta ham etter nakken og be ham VENTE litt/ROE seg, men det er litt brutalt egentlig. Jeg skal prøve videre.

Hva gjør man da? Om du ikke hører på meg, så innfører jeg sex-nekt? For ja, jeg liker å kjenne kuken i meg, men jeg får mer "nytelse" på enegnhånd ;):( :(

Skrevet

Kan du ikke si til ham at du vil ha litt mer forspill (er vel det som er enklest - å få ham til å holde ut lenger er ikke alltid like enkelt) ? Hvis han gir deg orgasme først kan han vel bare kjøre på... Si at kvinner generelt trenger mye lenger tid enn menn (det er jo sant) og at kanskje du kan "tjuvstarte" litt - først fokus på deg, og så fokus på ham?

Gir han deg oralsex/fingring e.l. eller er det bare rett på penetreringen? Om han går rett på penetreringen og ikke gjør en innsats for at du skal få slippe til og få tid på deg må han nesten få høre det - er ikke rettferdig om han skal kreve sitt uten at du får sjansen til å få noe du også... Kanskje han bare vet lite om kvinners tenningsmønster - da får du lære han litt opp :)

Anonym poster: f9ce89f353da0a3242c81cbda297874a

• 2 uker senere...
Skrevet

_ts her.

Nå har jeg snakket med ham, vi snakket på fredag. Jeg sa til ham på en veldig pen måte, om vi ikke kunne ta det litt roligere osv.

Uansett

Siden da, har han ikke ville ha sex med meg noe særlig. Og når vi først skal prøve så ser jeg at han er stresset, og han har det vanskelig for å få den opp...../og skikkelig stiv.....

Hva nå? :sukk:

Skrevet

Uffda, det hørtes litt kleint ut for begge. Siden dere bare har vært sammen ca. en måned, så er det vel bare å håpe at det blir bedre når dere lærer hverandre bedre å kjenne, men ærlighet er viktig -- du burde ikke være for sjenert med å fortelle ham hva og hvordan du liker det.

Skrevet (endret)

Få ham til å runke utenom sexen en del slik at han blir mindre sensitiv, da vil han vare lenger. Eller du kan bare ha enda mer sex slik at det tar litt lenger og lenger tid for ham å komme for hver gang (alså, ha sex flere ganger til dagen i en lenger periode).

Enten det eller be ham bruke kondom (som vil gjøre ham mindre sensitiv) til du har kommet så kan han ta den av og peise på til han kommer.

Endret av Nessy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...