AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #21 Skrevet 16. august 2012 Vel, tross alle myter så ER det ikke alle menn som syns sexy undertøy er - nettopp sexy (noen tenner på bestemortruser, men det er en annen sak). Så, TS: er du sikker på at typen setter pris på undertøy? Det høres nemlig ut som et slikt type svar en litt usikker unggutt kunne gitt når han visste at dette burde vært tennende, men bare ble... feil. Og så var han for selvbevist til å få kommunisert det på fornuftig vis. Anonym poster: 557c8c63e749fa39700aaec440c2fe4c 1
Gjest white tiger Skrevet 17. august 2012 #22 Skrevet 17. august 2012 Jeg skjønner at du ble skuffa. De fleste som sender sånne bilder (uansett kjønn) håper vel på en litt mer positiv respons en det der.. Ikke la det gå ut over selvfølelsen din. Det er bedre å snakke med ham, og fortelle ham hvordan du føler det.
Guybrush Skrevet 17. august 2012 #23 Skrevet 17. august 2012 Igjen tar jeg meg i å tenke; hvorfor i huleste ender slike gutter opp med jenter som dere?! Jeg får bare referere til sikle-grønnsak-analogien min igjen. Jeg hadde blitt helt satt ut av slikt, sug i magan og fått det vannvittig travelt med å kommet meg til sengs med jenta 8
tulipangnageren Skrevet 17. august 2012 #25 Skrevet 17. august 2012 Typen din er i utlandet og 'kommer ikke tilbake' i følge det første du skriver? Kanskje han ikke synes det er verdens mest betryggende tanke at du går rundt her hjemme med nyinnkjøpt, sexy undertøy, nyvunnet selvtillit/kropp og er på den ertende, selvfornøyde og oppdollete fronten når han ikke kan ta mer del i det selv?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #26 Skrevet 17. august 2012 Igjen tar jeg meg i å tenke; hvorfor i huleste ender slike gutter opp med jenter som dere?! Jeg får bare referere til sikle-grønnsak-analogien min igjen. Jeg hadde blitt helt satt ut av slikt, sug i magan og fått det vannvittig travelt med å kommet meg til sengs med jenta Helt enig med herren over meg Jeg blir faktisk kjempeglad for dette Jeg ser at jeg skrev litt feil i hovedinnlegget, han kommer igjen, men han kommer ikke igjen med det første, skulle det stå. Jeg mener selv jeg har en fin kropp og et greit ansikt, og han er jo alltid kjempekåt på meg når vi er i samme rom og alt. Det har tatt lang tid for meg å si "du er fin!" når jeg ser meg i speilet, men det har kommet dit, og jeg synes bildene ble ekstra sexy og fine med rett tøy og sminke osv. Jeg tok høyde for at han ikke likte undertøyet, og kastet bh'en sammen med trusa, og beholdt bare strømper, hofteholder og de høye hælene mine, tenkte at i det minste ville det sette ting i sving, men.. For å være ærlig forventet jeg en "WOW DU ER DØDSDEILIG!!!" reaksjon.. Anonym poster: ee221854b87d3e35bef31cea9a92d703 5
Anglofil Skrevet 17. august 2012 #27 Skrevet 17. august 2012 Rett og slett taktløs vil jeg si. Man skriver jo ikke sånt tilbake når kjæresten har tatt seg slikt bry. Skjønner godt du ble lei deg! Mvh Yvonne
Twinsie Skrevet 22. august 2012 #28 Skrevet 22. august 2012 Det virker nesten som om siden du endelig har klart å bli tilfreds med deg selv, du stråler, og du har fått den selvtilliten du trenger, at han prøver å rakke ned på deg. Trøkke deg litt ned i søla. Jeg vet ikke... Sliter han kanskje litt med sin egen selvtillit? Helt ærlig tror jeg han syntes du så dødssexy ut , bare ville ikke få deg "ovenpå". Det er mange som synes at det å ha det godt med seg sjøl, er skremmende. Fordi de ikke har det slik selv. Noen mennesker unner ikke andre å ha det bra, rett og slett. 2
betrayed Skrevet 22. august 2012 #29 Skrevet 22. august 2012 Hva er det med mannfolkene her inne? Som avviser kjærestene sine enten det er når det er sendte bilder eller om de har disket seg opp i sexy undertøy. Er det ikke dette dere hele tiden mener at vi SKAL gjøre???? Hadde typen min gjort noe sånt hadde jeg vært så forbanna at jeg hadde hatt sex med en annen og filmet det og sendt det til han... Neida, eller det kan faktisk være. Men det hadde han aldri svart. Takk gud. All medfølelse til deg TS. Du var sikkert kjempefin 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #30 Skrevet 22. august 2012 Hva er det med mannfolkene her inne? Som avviser kjærestene sine enten det er når det er sendte bilder eller om de har disket seg opp i sexy undertøy. Er det ikke dette dere hele tiden mener at vi SKAL gjøre???? Hadde typen min gjort noe sånt hadde jeg vært så forbanna at jeg hadde hatt sex med en annen og filmet det og sendt det til han... Neida, eller det kan faktisk være. Men det hadde han aldri svart. Takk gud. All medfølelse til deg TS. Du var sikkert kjempefin Eh, hadde du reagert slik tror jeg ikke han hadde sett på deg som et tap...........<br /><br /> Anonym poster: ee221854b87d3e35bef31cea9a92d703
betrayed Skrevet 22. august 2012 #31 Skrevet 22. august 2012 Eh, hadde du reagert slik tror jeg ikke han hadde sett på deg som et tap...........<br /><br /> Anonym poster: ee221854b87d3e35bef31cea9a92d703 Nei, og hadde typen min reagert sånn om jeg hadde gjort det samme som TS, hadde han vært et TAP
Gusto Skrevet 22. august 2012 #32 Skrevet 22. august 2012 Jeg skjønner deg godt dersom du ble såret. Mange menn har nok en "hore og madonna" innstilling til kjærstene sine. De vil gjerne ha damer i sexy undertøy, men det skal ikke være ens egen kjæreste eller kone. Kanskje mannen din er litt slik. Personlig syns jeg det er flott med damer i lingerie og ville blitt glad over å få slik bilder. Flott at du følte meg sexy og forførende, og virkelig fin etter å ha tatt bildene. Fortsett med det, ikke la deg knekke. Prøv å ta det på deg når han er hjemme, kanskje reaksjonen blir en annen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå