AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Ikke når jeg onanerer engang... Er det noen som har noen tips til hvordan jeg skal få det til? (er jente) Anonym poster: 2894c3eb3bdfb016de38309e824cd0f2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 www.kondomeriet.no/ceciliekjensli.no etc etc... Knock yourself out Men for å være litt mer seriøs så handler mye om øvelse. Mange har nytte av å gjøre knipeøvelser(det gjelder ikke alle), og de fleste kvinner trenger ca 10-20 min kontinuerlig stimuli av klitoris for å få orgasme. Pusten er viktig, og at du faktisk bruker aktivt fantasier i hodet. Det er jo også en episode på NRKs trekant som viser endel tips ifht pust og muskelbruk - den er jo ingen fasit, men gir en pekepinn. Det viktigste er at du slapper helt av, og berører bare etter hvor du føler det kjennes best. Ikke vent på en ekstrem følelse, bare prøv å slappe helt av og nyt berøring. Fukt er selvsagt veldig viktig, enten med eget spytt eller med glidekrem. Det er en forutsetning. En stor feil er kanskje for mange å ta rett på klitoris med en gang, mange får større nytelse hvis man tar litt andre steder også, pirrer først så kroppen er forberedt. Da rekker jo også klitoris å svulme opp(blodtilførsel), noe som gir en langt mer intens følelse. Jeg ville prøvd disse tingene uten å ha forventning om orgasme, og etterhvert kan jeg nesten garantere et positivt resultat om du bare øver jevnlig. Anonym poster: b961421e81450a793df5e6f1a7371a22
totes_mc Skrevet 16. august 2012 #3 Skrevet 16. august 2012 Ikke når jeg onanerer engang... Er det noen som har noen tips til hvordan jeg skal få det til? (er jente) Anonym poster: 2894c3eb3bdfb016de38309e824cd0f2 Jeg får det heller ikke til. Nesten gidd opp. 1
Akcent Skrevet 16. august 2012 #5 Skrevet 16. august 2012 Bruk G-punktet og klitoris samtidig når det har begynt å bli deilig. En vibrator kan også kanskje løse problemet, det er ikke alle som får det til med bare hånda. Også viktig som _AB_ nevner over her, at du slapper helt av, og at du sørger for å fjerne alle forstyrrende elementer rundt seg som kan gjøre deg stressa (at du blir tatt på fersken, f.eks.). Sett av god tid, f.eks. en hel kveld fra kl. 18:00 til du legger deg, og ikke bry deg om hva klokka er mens du holder på eller hvor lang tid du bruker. Om det trengs, så start med en varm dusj først, og se for deg f.eks. at du deler dusjen med noen du liker, som holder rundt deg og masserer deg først på ryggen, og så på puppene osv, vasker deg litt og kysser deg i nakken, osv. Onaner gjerne i dusjen hvis det funker. Ellers legg/sett deg splitter naken i senga, på sofaen eller et annet sted som er komfortabelt. Bruk en stilling som passer for deg. Noen får det best til sittende, andre liggende på magen, på ryggen, på huk, stående, med en pute under rumpa, etc. etc. Prøv deg frem. Hvis du føler for å penetrere deg selv, så ikke bruk agurker eller bananer eller noe sånt, og i hvert fall ikke glass-/plastflasker, for de kan suge seg fast (fakta! gjenganger på legevakta!). Skaff heller en dildo! (...eller en mann med kondom på tissen?)
AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #6 Skrevet 16. august 2012 hvor gammel er du? fikk ikke orgasme før jeg var 26 jeg, men nå får jeg det til gjengjeld veldig lett og ofte Anonym poster: 32996db2e61a4f2c30f9142e76dd27c6
AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #7 Skrevet 17. august 2012 hvor gammel er du? fikk ikke orgasme før jeg var 26 jeg, men nå får jeg det til gjengjeld veldig lett og ofte Anonym poster: 32996db2e61a4f2c30f9142e76dd27c6 Jeg er 19. Takk for gode råd, dere. Kan hende jeg stresser litt mye, men tror egentlig ikke det... Virker bare som kroppen min ikke er i stand til å få til en orgasme Det er liksom kjempedeilig, men kommer aldri "over kanten", og det er utrolig frustrerende... Anonym poster: 2894c3eb3bdfb016de38309e824cd0f2
annemette Skrevet 21. august 2012 #8 Skrevet 21. august 2012 Jeg er 19. Takk for gode råd, dere. Kan hende jeg stresser litt mye, men tror egentlig ikke det... Virker bare som kroppen min ikke er i stand til å få til en orgasme Det er liksom kjempedeilig, men kommer aldri "over kanten", og det er utrolig frustrerende... Anonym poster: 2894c3eb3bdfb016de38309e824cd0f2 Ikke jeg heller! Jeg er 25...Blir ikke til at man gidder å "øve seg" bare fordi det ikke funker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå