Gå til innhold

forsikringsproblemer

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hvis man ikke bestiller reiseforsikring når man bestiller reise over nett, hvordan kan en skaffe seg rimelig forsikring for en ukes reise? er det andre måter enn via reisebyrået?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring eks til Europeiske reiseforsikirng, eller sjekk om den er inkludert i en pakke med hus og innbo. Kan også få forsikring om du betaler reisen med visse kredittkort.

Skrevet

Betal reisen med kreditt kort, de har som regel en reiseforsikring i seg om mer enn 50% av reisen er betalt med kortet.

Gjest Anonymous
Skrevet

om jeg alene da betaler reisen min for både meg og min mann over nettbank vil det da gjelde oss begge?

Skrevet
om jeg alene da betaler reisen min for både meg og min mann over nettbank vil det da gjelde oss begge?

Det bør du høre med banken om.

Hvorfor vil du ikke ha av reiseselskapet? Om det bare er for 1 uke er det ikke sikkert det lønner seg økonomisk å kjøpe fra andre steder.

Gjest Anonymous
Skrevet

poenget er at det gjelder en restplass og frsikringen her er visst veldig dyr..

Skrevet

Jeg har DnB Total program og når jeg betaler en reise over nettbank (eller med kredittkort) er det med forsikring for meg og inntil tre andre tror jeg. Iallefall garantert for meg og mannen.

Gjest Anonymous
Skrevet

fått snakket med postbanken og visa har ikke slikt system

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...