AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Hvis ditt barn hadde blitt drept og den skyldige ble tatt og det viste seg at han var milliardær.La oss si han hadde fått 21 års fengsel før han ville blitt en fri mann i gjen igjen. Men hvis du kunne få velge, straff eller en milliard kroner av han. Hva hadde du da valgt?Hadde straffen person fikk spilt noen rolle for hva du hadde valgt? Anonym poster: 1d9e922bcc1e15454a8789514ec55f96
Gjest Bobler Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Hadde uten tvil valgt straff. Joda penger hadde vært kjekt, men å la en morder gå fri fordi han har penger? Ikke faen.
Gjest Violetta Skrevet 16. august 2012 #3 Skrevet 16. august 2012 Straff. Hva om han drepte på nytt? Ny milliard da eller?
Gjest Daenerys Skrevet 16. august 2012 #4 Skrevet 16. august 2012 Selvfølgelig straff. For en milliardær betyr ikke en milliard noe, men 15-16 år i fengsel derimot...
Agathe Skrevet 16. august 2012 #5 Skrevet 16. august 2012 Hadde tatt imot pengene hans, så hadde jeg brukt deler av dem til å leie inn noen til å drepe nevnte miliardær/drapsmann. For ærlig talt, hvis noen hadde drept mitt barn ville jeg aller helst ha sett den personen død.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå