AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Hei. Jeg har noen problemer med underlivet mitt... Aner ikke hvordan jeg skal forklare eller noe, men here we go; Etter sex svir det noe helt sykt når jeg tisser. Er nesten så jeg må rope høyt. I perioder klør det noe sykt i underlivet, og jeg kan våkne av at jeg har klødd meg til blods. Da får jeg selvfølgelig sår og rifter osv, og da er problemene større en periode, til det har grodd igjen. Men riftene kommer også hele tiden uten at det klør, det bare svir... Jeg har i flere år vært plaget med at det er hvite klumper, eller gugg, (eller hva jeg skal kalle det) i alle kroker der nede. Det minner om vått papir synes jeg... Når jeg dusjer må jeg liksom "skrape" det vekk med neglene. Ikke hardt da, kanskje heller ordet pirke passer bedre. Jeg hadde en periode der jeg pusset tennene mine sjelden, å da får man jo et belegg på tennene som man kan "skrape" av. Det kan kanskje minne om dette synes jeg. Når jeg har mensen blir det mindre, kanskje fordi jeg bruker tamponger? Det kan jo i allefall tyde på at det kommer innenfra, at det ikke er døde hudceller jeg snakker om... Har lest at når man har sopp har man klumpete utflod, men jeg ser for meg at de klumpene er mer sånne som helst havner i trusa, og er litt gelé-aktig? :s Alt dette går naturligvis utover sexlivet til meg og kjæresten, og jeg synes det er kjempevanskelig. Skal naturligvis til legen, men jeg må bare "kvinne" meg opp litt, og kanskje prøve å finne ut hva det KAN være, slik at legetimen går lettere. Kan vel også nevne at jeg er 20 år, og har gått på p-piller siden jeg var 15, og at jeg har hatt/har kjønnsvorter, men kan ikke finne noen vorter nå. Anonym poster: 3bc28c337b240658d64d87ce53d43c11 Anonym poster: f17c5152e96a9a2a9f23eb20884300de
Minya Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Sopp, uvi og klamydia er de tingene som skriker høyest i hodet på meg når jeg leser symptomene dine. Kom deg til legen/gynekologen og be om full SOS-test, samt en urinprøve for uvi og undersøkelse for sopp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå