Gå til innhold

Trenger hjelp fra jenter...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg poster dette innlegget bare for å få synspunkter , ikke i stedet for å dra til lege. Om jeg må drar jeg til lege , bare så det er sagt...

Hei ! Jeg er ei jente på 20 som har opplevd merkelige " symptomer " om jeg kan kalle det det , den siste tiden. Har ventet på mensen , men har bare fått små blødninger. En dag merket jeg at jeg hadde noen dropper blod i trusa , men blødde ikke noe mer. Noen dager etterpå skjedde det samme. Den første gangen var blodet litt brun-aktig , ikke helt rødt , men siste gangen var det " ferskt ".

Jeg har enda ikke fått mensen , men har fått en litt merkelig følelse i mage-området. Magen og det nedenfor. Det er ikke direkte vondt når jeg slapper av i magen , men når jeg feks nyser eller suger inn magen kjennes det litt ubehagelig på en måte. Det kjennes nesten som menssmerter bortsett fra at det ikke er det....

Jeg er litt hypokonder så jeg er redd for kreft, osv, så derfor spør jeg er om synspunkter ... :)

Anonym poster: db2e403da71c803de20af8aa641e5972

Anonym poster: 9082006940a41f057a87e4553de48f18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være så mye. Infeksjon, muskelknute, graviditet, cyster eller noe annet mer skummelt. Du bør selvsagt dra til lege og finne ut av dette så du slipper å lure.

Anonym poster: d6337c96f77f91a2ff9349ff637bf042

Skrevet

Hvis du enda ikke har fått mensen så er det godt mulig at det er den som er på vei, den er ikke alltid til å stole på den perioden vår.

Hvis du har et dårlig kosthold, trener veldig mye og mangler næring kan det være en grunn til at mensen er slik som den er.

Men jeg har fått beskjed om at det er helt normalt at mensen av og til kan tulle litt.

MEN hvis det fortsetter ville jeg ha gått til lege, bare for å sjekke om det kan være noe mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...