AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 Hvor er det tegneseriefigurer som går nakne legger pengene sine når de skal ut? Jeg har mine mistanker da. Forresten, hvorfor går tegneseriefigurer som er menneskeligende dyr som snakker og går oppreist naken? Hvorfor blir ikke de offer for dette nakenhysteriet i verden nå i dag? Anonym poster: 986b9787bb51d5241f5c282cc7d9e6af
Gjest Fairydust Skrevet 15. august 2012 #3 Skrevet 15. august 2012 (endret) Har da sett Donald dra av seg buksa Hvilken bukse? Donald bruker ikke bukse. Endret 15. august 2012 av Fairydust
Frisørdama Skrevet 15. august 2012 #4 Skrevet 15. august 2012 Haha, nettopp poenget da vetu, var en sånn voksen versjon av donald hvor han dro av buksa, eller det vi ser som hvite fjær, og stod med kølla ute
Gjest Fairydust Skrevet 15. august 2012 #5 Skrevet 15. august 2012 Haha, nettopp poenget da vetu, var en sånn voksen versjon av donald hvor han dro av buksa, eller det vi ser som hvite fjær, og stod med kølla ute Aha! Det har jeg ikke fått med meg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå