Gå til innhold

Kombinere Cipralex og Tolvon?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært hos legen i dag, fordi jeg er så veldig deprimert. Gått en runde på Cipralex før, og overvant depresjonen.

Denne depresjonen sitter hardere, så krever mer jobb. Jeg går på 20 mg Cipralex om morgenen, men føler ikke at Cipralexen gjør nytten denne gangen. Så nå har jeg fått Tolvon i tillegg, som skal tas på kvelden. Har også lenge slitt med innsovningsvansker.

Noen som kombinerer disse to som kan komme med sin erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funket veldig bra for meg. Ble i litt bedre humør, og fikk sove godt av Tolvon. Ulempen er at man blir vannvittig trøtt av den og sovner fort, som en stein... Men det er kanskje det du er ute etter akkurat nå? Lykke til :)

Skrevet

Tolvonen slo meg jo rett ut den. Aldri i mitt liv sovet så hardt. Og den ga massiv hangover på dagtid :( Er det noe som bedrer seg etterhvert som man bruker den?

Skrevet

Ofte går bivirkninger over etter et par uker, men ikke alltid. Prøv en stund til, konferer med legen din dersom du er bekymret.

Anonym poster: b773b02dbefbf6bf611c7f11c7874966

Skrevet

Tolvonen slo meg jo rett ut den. Aldri i mitt liv sovet så hardt. Og den ga massiv hangover på dagtid :( Er det noe som bedrer seg etterhvert som man bruker den?

Trettheten på dagtid vil mest sannsynlig gå over etter 3-4 uker. Lykke til! :)
Skrevet

Jeg har aldri tatt Cipralex, men prøvde Tolvon for noen år siden og den hadde null effekt på meg, det var som om at jeg ikke tok den. Litt merkelig egentlig siden jeg pleier å sovne av alle piller som har bivirkningen at man kan bli trøtt. Sovner og får heftig hangover av feks Vallergan og reisesyketabletter.

Anonym poster: 406e628d445cd6cee367178fb0f67b59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...