AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 Hvis jeg fikk en overnaturlig sykdom/evne som gjorde slik at alle som kom nærme meg innenfor 100 meter hadde aotamatisk blitt drept, uten at jeg gjorde noe. Hva ville egentlig skjedd med meg da? Hvis vi forholder oss til Norge og ikke USA. Ville jeg blitt henrettet? Vi har jo ikke jo ikke dødsstraff, men ville det blitt et untak? Ville jeg blitt buret inne? Vet jo at det er umulig, men samme det. Anonym poster: f4e70d4a0143a4009756e490aa54b5f0
Gjest Violetta Skrevet 15. august 2012 #2 Skrevet 15. august 2012 Du ville blitt avlivet og forsket på av myndighetene, og de ville gjort alt for å skjule at du noen gang fantes. 1
Gjest Stronger Skrevet 15. august 2012 #3 Skrevet 15. august 2012 Haha, alt man kan komme på! Ser for meg at du hadde blitt buret inne i et slags big brother-hus med 100 meters klaring rundt. Så hadde mat og drikke kommet inn på eiendommen på et rullende bånd. Så kunne du skypet med familien din og chattet over internett åsånn, for du har jo ikke gjort noe galt? Men hadde sikkert vært høy sikkerhet rundt deg så ikke noen skulle kidnappe deg å bruke deg som et slags terrorvåpen eller noe! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå