Villat Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 Jeg går på p-pilletypen Mercilon28 (3pakk med brett). Jeg har hoppet over sukkerpillene på brett nr 2, og nå går jeg på dem på brett nr 3. Men kan jeg ta de sukkerpillene jeg har hoppet over sammens med de jeg tar nå på brett 3? : ) Håper dere forstår hva jeg prøver å si!
lisad Skrevet 15. august 2012 #2 Skrevet 15. august 2012 Hei, Du kan godt spise alle sukkerpillene på en og samme dag. Har ingenting å si da de ikke inneholder noen aktive stoffer. De er bare der for at du skal få inn vanen med å ta en pille om dagen. 1
Pottah Skrevet 15. august 2012 #3 Skrevet 15. august 2012 Ja det er som Lisad sa, men om jeg tolket spørsmålet ditt riktig så er det vel: "kan jeg ta sukkerpiller i to uker etterhverandre?". Og da er vel saken litt andrerledes. Trooor ikke du kan dett, for jeg tror bare du er beskyttet en uke etter at du sluttet på de "aktive pillene". Skal sies at jeg bytter i dag fra Loette til Mercilon da, så vet ikke såå mye om akkurat dette merket.
Gjest Lille-pus Skrevet 15. august 2012 #4 Skrevet 15. august 2012 Jeg har flyttet tråden din hit til Kropp og Helse da jeg tror du vil få bedre svar her Lille-pus (mod)
Jane F. Skrevet 15. august 2012 #5 Skrevet 15. august 2012 Det skal maks gå 7 dager med sukkerpiller før man begynner på et nytt brett. Hvor mange sukkerpiller du tar i perioden har ikke noe å si, bare man begynner med de vanlige pillene etter 7 dager.
Villat Skrevet 15. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2012 Det skal maks gå 7 dager med sukkerpiller før man begynner på et nytt brett. Hvor mange sukkerpiller du tar i perioden har ikke noe å si, bare man begynner med de vanlige pillene etter 7 dager. Ok!:D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå